Gå til innhold

Da takker jeg for meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

10

• Pappa Bjørn

9

• Zirine

8

• Spenning

2

Lykke til videre, du titter nok innom igjen. Jeg har vært her like lenge, men fraværende i lange perioder. Så stikker ma innom igjen for å se etter kjente. god tur....

Hmm... ja, jeg og. Har vært her i snart åtte år (i september), faktisk, men veldig til og fra i perioder. Mange har jeg truffet herfra, og flere av dem har jeg en god del kontakt med også privat, men...

Jeg vil nå i grunn si det står litt på omgjengeligheten til meg selv at jeg ikke har fått samme kontakt med de "nye" dolerne. Tror nok også at mange av de gamle fortsatt lurer i kulissene, under et annet nick.

Du ser nok innom igjen Pappa Bjørn, vil jeg tro! Håper du får litt færre motbakker snart, og kommer med underholdende innspill når det måtte passe sånn :o)

Klem,

Klem

Jeg beklager veldig hvis det virket som at jeg "slang med leppa" til deg.Det var ikke sånn ment som en annen her vil ha det til.

Jeg er ikke så veldig ordforråd som en del andre her inne,så jeg skjønner at det jeg mener kan bli tolket feil.

Jeg synes det er veldig synd at ikke den som blir forklart etterpå at de har tatt feil,vil forstå det.

Jeg skjønner egentlig godt at du ikke vil være her lengre.

Tonen her inne er absolutt ikke god.

Håper du skjønner hva jeg mener.

Takk for at du er den du er:o)

Annonse

Jepp, det finnes mer enn nok av andre forum å boltre seg på, om man ikke liker seg her lenger. Dol er absolutt ikke eneste plassen på nett man kan diskutere med andre.

God tur, kos deg, og håper ting blir bedre for deg etter hvert. Så går det jo an å komme inn og hilse på innimellom og kanskje si at du lever eller noe i den duren. :)

Snill og snill ... er det så viktig å være "snill" da? Hvis vi skal vurdere min snillhet - kan vi da også vurdere din omsorgsevne i tråden?

(men den diskusjonen kan vi kanskje ta et annet sted - så vi ikke ødelegger pappa Bjørn's tråd - skjønt, det er kanskje for sent allerede :)

*heier på tullingene* :)

I 6 år alt? Jøjje - - jeg tenker på deg som en av de "nye" :)

Lykke til hvor enn du ferdes! :) Kanskje våre veier møtes.....gi meg gjerne et hint på [email protected] om du gidder :)

Jeg vil gjerne at vi holder kontakt, så jeg kommer til å maile deg. Om jeg er en treiging så er mailen min [email protected]

Annonse

Jepp, det finnes mer enn nok av andre forum å boltre seg på, om man ikke liker seg her lenger. Dol er absolutt ikke eneste plassen på nett man kan diskutere med andre.

God tur, kos deg, og håper ting blir bedre for deg etter hvert. Så går det jo an å komme inn og hilse på innimellom og kanskje si at du lever eller noe i den duren. :)

Takk Åsemor, og ja, jeg kommer nok innom en gang men jeg kommer ikke til å bruke tid og engasjement her.

Jeg beklager veldig hvis det virket som at jeg "slang med leppa" til deg.Det var ikke sånn ment som en annen her vil ha det til.

Jeg er ikke så veldig ordforråd som en del andre her inne,så jeg skjønner at det jeg mener kan bli tolket feil.

Jeg synes det er veldig synd at ikke den som blir forklart etterpå at de har tatt feil,vil forstå det.

Jeg skjønner egentlig godt at du ikke vil være her lengre.

Tonen her inne er absolutt ikke god.

Håper du skjønner hva jeg mener.

Takk for at du er den du er:o)

Tusen takk for spesielt den siste linjen. Du skal ikke ha dårlig samvittighet siden jeg står for det jeg mener uansett. Jeg aksepterer at andre mener noe annet enn meg. Det er bare Sør som sitter med fasiten.

Neida, jeg kommer til å huske deg som en person som var et hyggelig innslag her, det er bare det at DOL ellers har blitt til et drittforum. Desuten, når man forsøker å si i fra noen ganger at folk går for langt blir det slettet som støtende. Go figure.

Synd du stikker, Pappa B! Har lurt på hvordan det går med moren din. Ønsker deg og familien din alt godt.

Takker så mye for det. Det går desverre ikke så bra med moren min. Vi ser begynnelsen på slutten. Nok en grunn til at jeg vil investere mest mulig tid i deg fremfor å forsvare meg i dustete diskusjoner med drittsekker. Vi har blitt ganske omringet av dem her i tillegg til dem som svarer med en nick som skal passe tråden.

Alt godt til deg og dine.*S*

Håper det snart går bedre for deg i RL!

Og kom tilbake senere om du skulle føle for det! :-)

Takk for det. Jeg titter nok innom en gang, men jeg gidder ikke engasjere meg her lenger. Men jeg har postet mailen min da.

Grunnen til min høytidelige avskjed er jo ikke at jeg skal flytte til Afrika uten nettilgang på flere år, men fordi jeg melder meg ut av et felleskap jeg har vært med i. Derfor litt pompøs for anledningen.

*snufs* Ikke gåååååå.....

Kommer til å savne deg.

Gode ønsker (Nå tenkte du sikkert på konfekt.)

Jeg tenkte ærlig talt på konfekt med noe griseri attåt....*L* Vi har jo hatt det med å være litt internt grisete i blandt.

Men jeg blir å treffe på mail, så jeg håper jeg hører fra deg. Vil jo ikke bryte kontakten med mennesker jeg setter pris på selv om jeg melder meg ut av forumet her.

Det var synd, Pappa Bjørn. Har hatt mye glede av innleggene dine.

Alle gode ønsker videre, og husk at det er lov å ombestemme seg og komme innom senere! ;o)

Stikker nok innom en gang. Er bare lei av all drittkastingen og den upersonlige holdningen som har vært her i det siste.

Takk for hilsenen.*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...