Gå til innhold

Jeg har vondt...


mies

Anbefalte innlegg

Hva slags problemer må man ha for å oppsøke psykolog?

Jeg er en normal jente med en norman oppvekst. Men enkelte svik, vonde opplevelser i form av mobbing, utroskap blant nær familie, latt meg bli seksuelt utnyttet, er sykelig misstenksom og meget ustabil i humøret ovenfor nær familie og samboer.

Jeg får veldig fort dårlig samvittighet for ting andre ikke tenker over engang.

Det er til tider så tung å være.

Bør jeg oppsøke hjelp? Jeg er så redd for at psykologen ikke skal se problemene mine, og mene at det ikke er noe trenger å gå til psykolog for.

Hvordan går man fram for å finne en god psykolog?

Takk for svar jeg måtte få.

Hilsen mies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicksie

psykologer mener som regel at man trenger veeeldig å gå til dem, så tror ikke du trenger bekymre deg...

ja, men ikke i rettspsykiatrien da. Der blir jo både den ene og den andre erklært for ikke psykisk syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

At det føles og er vanskelig nok for deg, er det vesentlige. Du trenger ikke engste deg; bare å oppsøke fastlegen og få en rekvisasjon/hevnvisning til psykolog og så ta det derfra. Det kommer til å gå så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Knoll!

At det føles og er vanskelig nok for deg, er det vesentlige. Du trenger ikke engste deg; bare å oppsøke fastlegen og få en rekvisasjon/hevnvisning til psykolog og så ta det derfra. Det kommer til å gå så bra så!

Ja oppsøk psykolog! Det er ikke sikkert at det hjelper, så du bør i tillegg prøve alt.behandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Ingen problemer er for små ;)

Det finnes de som betaler store summer hos psykolog for en interessant navlebeskuende oppdagelsesferd i eget sinn også, som ikke har noen særlige problemer... så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...