Gå til innhold

når fotiden ikke gir slipp


international

Anbefalte innlegg

international

Hei

Jeg er ei ung norsk dame som er forlovet. Alt er helt fint mellom oss, bortsett fra en ting. Han har det veldig vanskelig med å komme over det at jeg har vært med andre menn før han. Problemet vokser seg større, jeg trodde kanskje det ville leges over tid, men det gjør det ikke. Han ønsker heller ikke å ha dette problemet lenger. Hans symptomer er søvnløshet og han får ikke tankene ut av hodet. Jeg leste boken Forrådt av Amalie Skram, og kjenner igjenn mange symptomene Ory har med problemene til min forlovede. Det jeg lurer på, er om dette er en kjent psykisk lidelse, som har et navn, og kjente behandlings metoder. Hvor kan jeg eventuellt finne ut mer om dette temaet.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gå i terapi

Sjalusi? Noen skal absolutt ha full kontroll over hva kjæresten har gjort i sin fortid og gjør nå. Ta det som et varselstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...