Gå til innhold

Familieterapeut/psykolog for par


Gjest Grit

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og min kjære har behov for parterapi, men vi er litt usikre på hvor vi skal henvende oss. Var til lege, men han avfeide hele greia med at det "var en lang affære (å få henvisning...) og at uansett må man stå på venteliste i 1,5 år, så det var ikke vits". Må si jeg ble litt oppgitt..

Men behovet er her NÅ, og vi er begge villige til å ordne dette problemet. Hvor går man når ikke fastlegen vil hjelpe? Må jeg kontakte psykologen selv? Hvor finner man oversikt over de som driver med parterapi?

Vil gjerne høre fra andre som har prøvd dette om hvordan dette har fungert for dere. Har noen tips om flinke terapeuter vil jeg gjerne høre om det også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicksie

På et familievernkontor kan de ta imot par. Ca 3 ukers ventetid. Kanskje dere kan høre med dem. Synes den legens måte å reagere på var uproff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...