Gå til innhold

I en tilstand jeg ikke har vært i før


Gjest mowgli22

Anbefalte innlegg

Gjest mowgli22

Jeg har bipolar2. I tillegg til noen andre diagnoser.

Skal merett gå på lamictal, seroquel, cipralex. I tillegg til imovane og vival ved behov.

Dette klarer jeg ikke helt følge.

Det endte med en hypomani som varte i ca2uker. ( Har aldri opplevd så lenge hypomanier ) Det grenset vel litt til det maniske.

Men behandler er på ferie, og sikkert derfor den varte så lenge. Vet ikke.

Det kan nevnes at jeg nesten alltid om kvelden tar 25mg lamictal, 200mg seroquel, 20mg cipralex, 1 imovane.

Om morgenen ingenting. Fikk grei beskjed om å trappe opp lamictalen, noe jeg ikke har gjort. Dvs, ikke klart.

Nå er fallet kommet, og jeg er så sliten, at jeg ikke vet orker de normale ting.

Maten orker jeg nesten ikke lage selv. Oppvasken står. Om morgenen tenker jeg, skitt la gå. Jeg orker ikke dusje,og tar håret, med fingrene, ikke hårkost, bak i en hestehale.

Jeg pusser alltid tenner om morgenen. DEN holder enda. Men ikke om kvelden. Jeg hopper over den. Og det har jeg ALDRI gjort før.

Jeg har ALDRI ikke klart å pusse tennnen mine ordentlig. Aldri ikke orket å dusje hver dag. Aldri latt oppvasken stå. Enn hvor utrolig deprimert jeg har vært før. Selv de gangene jeg har vært innlagt, har jeg klart disse.

Nå ligger jeg bare. Hadde det ikke vært for at mine foreldre ikke bor rett ved, så hadde jeg lagt hele dagen. For jeg er så sliten. Og lei alt.

Jeg har dårlig samvittighet for pengene jeg får av staten. Tenker at de blir sikkert ikke brukt fornuftig, kjøpt meg noe som fikk meg vekk fra livet, kanskje det da hadde blitt brukt til noe bra. I hvertfall for dem rundt meg. Alle rundt meg som ikke kjenner meg og.

Tilstanden jeg er i, vet jeg ikke. Det har ikke vært så gale før. Tror jeg. Jeg har da alltid klart å pusse tenner. Vaske håret. Ta oppvasken. Selv under de mest vondeste depresjoner, fikk jeg det gjort.

Jeg har hatt fastvakt, og likvel gjort disse tingene.

Nå orker jeg bare ingenting. Og jeg føler meg skitten og ekkel. Men jeg orker rett og slett ikke... Føler meg tjukk og feit også.

Er så sliten...det må snu nå... det MÅ snu... vær så snill noen, og si at det snur....

Mowgli22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Jeg orker heller ikke gjøre noe når jeg er deprimert, om det hjelper. Blir skitten og lutrygga. Alt rundt meg blir skittent og. Kontrollkommisjonen ville ikke gi meg medhold blant annet fordi jeg ikke hadde skifta sengetøy siden jeg kom. Egentlig er det sånn hele tiden nå, at jeg ikke orker noe. Har få dager der alt lysner og jeg får gjort unna litt husarbeid og får pussa tenna, men...varer ikke lenge nei. Jeg har råtna bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...