Gå til innhold

Angst ved utslitthet


antonette1365380734

Anbefalte innlegg

antonette1365380734

Jeg har nå "gått på en smell" etter å ha vært sliten i en lengre periode. Har stresset mye og har aldri klart å ta meg inn igjen. For en uke siden sa det stopp - jeg lå rett ut. Har ikke hatt spesielle psykiske problemer forut for dette, men nå melder det seg litt angst. Problemet har satt seg veldig i nakken på meg. Er det normalt at man i forbindelse med angst/utslitthet får fysiske følger som: pulsåreslagene dunker skikelig i magen, hodet, sviing i mage og bryst og at man dovner bort? jeg har hørt at ihvertfall noe av dette er vanlig, men hva med dunkingen i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ink1365380698

Jeg har i allefall hatt utrolig mye kroppslige symptomer...(hodespenninger, svimmelhet,øyneflimmer, reisesyke, dovning og titring i armer og ben, mageproblemer, ernergiløshet--- som visstnok skal skyldes angst...gjennom en 10 års periode. Har ikke panikkangst og lite depresjoner, men er engstelig av meg som person. Derfor tror jeg jeg lider av generalisert angst,og kansje det er slik at kroppen og muskulaturen tar i mot disse spenningene istedet for sjelen....??? .--- Er som alltid også ute etter å høre andres erfaringer med psykosomatiske plager... også om noen har hatt hjelp av AD... og om det går an å komme ut av det uten!!!!--- Jeg tåler veldig dårlig medisiner...

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuglen i sjøen

Jeg har i allefall hatt utrolig mye kroppslige symptomer...(hodespenninger, svimmelhet,øyneflimmer, reisesyke, dovning og titring i armer og ben, mageproblemer, ernergiløshet--- som visstnok skal skyldes angst...gjennom en 10 års periode. Har ikke panikkangst og lite depresjoner, men er engstelig av meg som person. Derfor tror jeg jeg lider av generalisert angst,og kansje det er slik at kroppen og muskulaturen tar i mot disse spenningene istedet for sjelen....??? .--- Er som alltid også ute etter å høre andres erfaringer med psykosomatiske plager... også om noen har hatt hjelp av AD... og om det går an å komme ut av det uten!!!!--- Jeg tåler veldig dårlig medisiner...

MVH

Hva er AD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i allefall hatt utrolig mye kroppslige symptomer...(hodespenninger, svimmelhet,øyneflimmer, reisesyke, dovning og titring i armer og ben, mageproblemer, ernergiløshet--- som visstnok skal skyldes angst...gjennom en 10 års periode. Har ikke panikkangst og lite depresjoner, men er engstelig av meg som person. Derfor tror jeg jeg lider av generalisert angst,og kansje det er slik at kroppen og muskulaturen tar i mot disse spenningene istedet for sjelen....??? .--- Er som alltid også ute etter å høre andres erfaringer med psykosomatiske plager... også om noen har hatt hjelp av AD... og om det går an å komme ut av det uten!!!!--- Jeg tåler veldig dårlig medisiner...

MVH

Jeg tror jeg er litt der som du er mht, generalisert angst og det å være engstelig/bekymret. Har hatt dette i 15 år nå, og liker heller ikke å ta medikamenter... Litt sent nå, men prater gjerne om det en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...