Ambrosia Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg er plaget med såkalt falsk isjas, det vil si ei nerve ned mot hofta som er kommet i klem. Smerten stråler derfra og nedover mot kneet. Dette er svært plagsomt, da jeg til tider har problemer med å sove samt å sitte bakoverlent i myke sofaer og stoler. Er det noen som har tips til hvordan jeg på egen hånd kan hjelpe meg selv? 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Er det det samme som prolaps? 0 Siter
Ambrosia Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Er det det samme som prolaps? Tror ikke det, da falsk isjas befinner seg nedenfor ryggsøylen, på rumpeballen/hofta. 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Tror ikke det, da falsk isjas befinner seg nedenfor ryggsøylen, på rumpeballen/hofta. Har du fått tatt mr-undersøkelse? Jeg hadde smerter i hofta og nedover låret i lang tid. Legene (flere) mente forskjellig; hofteleddsdysplasi hvor det var betennelse i hofteleddene, isjas, lumbago osv. Omsider ble jeg så dårlig at jeg ble kjørt av en venn til sykehuset. Da satt jeg i rullestol. Takk og pris så fant de ut at jeg hadde to store prolaps i ryggen som forårsaket smertene i hofta og nedover låret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.