Gå til innhold

Problemer med kjøttdeig og grillmat :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Kjellis

Jeg har et meget ubehagelig problem. Ofte Ca. 5-10 minutter etter at jeg har spist grillmat/kjøttdeig så må jeg springe på toalettet. Dette er svært ubehagelig da jeg da ofte må frem og tilbake flere ganger for å få "tømt" systemet. Det er som om hele tarmen blir fylt med vann bare noen minutter etter at jeg har spist. Kan dette være en allergisk reaksjon, eller har jeg noen form for tarminfeksjon. Har fått anbefalt tidligere av personer som mener å ha samme problem at ALOE VERA kan løse slike problemer. Har noen vært borte i det samme...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155338-problemer-med-kj%C3%B8ttdeig-og-grillmat/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

puseline1365380647

Heisan!

Skal si jeg kjente meg igjen. Jeg reagerer på grillmat, sauser med melk,mat med tomat/ketchup i. nesten det meste, spiser idoform før hvert måltid. Skal inn på gastro for undersøkelse. men mest sannsynlig er det ingeting å gjøre med, må lære oss å leve med problemet. Jeg har blitt litt bedre etter at jeg kutta ut melka, Har du smerter? Eller er det bare "suppebæsj"? Jeg har ikke smerter, men springer alt fra 2 - 10 ganger etter spesielt grillmat.

Gjest Kjellis

Heisan!

Skal si jeg kjente meg igjen. Jeg reagerer på grillmat, sauser med melk,mat med tomat/ketchup i. nesten det meste, spiser idoform før hvert måltid. Skal inn på gastro for undersøkelse. men mest sannsynlig er det ingeting å gjøre med, må lære oss å leve med problemet. Jeg har blitt litt bedre etter at jeg kutta ut melka, Har du smerter? Eller er det bare "suppebæsj"? Jeg har ikke smerter, men springer alt fra 2 - 10 ganger etter spesielt grillmat.

Nei jeg har heller ingen smerter bortsett fra at det noen ganger kan bli litt sårt :-) etter all suppebæsjen :-)

Har begynt nå med å drikke ren Aloe Vera på kvelden. Så jeg få håpe at det hjelper. Det er iallefall et råd jeg har fått fra andre med samme problem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...