Gå til innhold

et sjokk!

Anbefalte innlegg

jeg føler meg i sjokk enno.. har bare lyst å grie i evigheter..

i dag var kjæresten min og jeg en tur til byen (noe jeg sliter veldig med pga at overgriperen min bor i samme by som meg) og vi gikk for å få oss noe å spise. jeg stod og bestilte da øynene mine falt ned på kassaaparatet hvor det var en hel masse reklame, men plutselig dukket navnet hans opp!!! jeg fikk helt sjokk, skjønte ikke helt hva som foregikk. trodde først det var navnet på ekspeditøren og turde ikke se opp igjen. men det var en jente som stod bak disken. hun prøvde å få kontakt med meg for å si noe om at de var tom for ost, men jeg datt helt vekk og inn i min egen verden. jeg klarte ikke tenke eller høre hva som foregikk rundt meg. var kun navnet som stod der, men det holdt for meg. jeg ble helt satt ut.

det viste seg at han hadde vunnet 10 000 kr i en konkurranse.. urettferdig verden vi lever i gitt.. han tar fra meg alt i livet mitt, for deretter å bare oppleve suksess selv.. men kanskje det er slik det er meningen det skal være.. ikke vet jeg..

gråter ennå.. skal begynne på skolen om to dager og det var som om navnet stod der kun for å gjøre meg enda mer nervøs..

måtte bare få det ut.. er alene i dag og orker ikke holde det inni meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155361-et-sjokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Føler med deg.Bor også i samme by.Jeg stirrer han i senk.Viker ikke med blikket.Han er en dritt,jeg lar han føle at han ikke har mer makt.

Ikke la deg knekke.Lykke til på skolen.Tror det går fint :)

Er så enig med Maar her..:-)

Stirr ham i senk.

Verden er ikke rettferdig, vennen. Men DU er sterk, du vet at du kan ta ham. GJØR det.:-)

Stor klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155361-et-sjokk/#findComment-998752
Del på andre sider

Er så enig med Maar her..:-)

Stirr ham i senk.

Verden er ikke rettferdig, vennen. Men DU er sterk, du vet at du kan ta ham. GJØR det.:-)

Stor klem,

jeg skulle ønske jeg var sterk nok til det, men er det ikke.. ikke ennå.. vil gjerne være det. vil gjerne vise han at han ikke kan gjøre noe verre for meg lengre.. men jeg føler han har makt over meg ennå! jeg håper, at en dag når alt dette er over, når jeg husker alt han gjorde mot meg (om jeg noengang vil huske alt) at eg da skal få styrke til å møte han med et blikk hevet over smerten han påførte meg.. det er min bønn..

takk at dere likevel viser meg at bønnen min kan få svaret den lnsker seg en dag, jeg ser gjennom dere at muligheten er der!

inderlig takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155361-et-sjokk/#findComment-999789
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...