Gå til innhold

Sosial angst og traumer


Altformye

Anbefalte innlegg

Leste noen av innleggene og kjente meg igjen så altfor godt. Har slitt med de samme problememe så lenge jeg kan huske. De stadig negative følelsene i sosiale sammenhenger, friheten når det er over, samtidig som jeg føler meg enormt mislykket. Noe som selvsagt er blitt bekreftet for de som er tilstede. I sammenhenger hvor jeg ikke kjenner så mange har jeg angst for å treffe de igjen. For venner og bekjente føler jeg meg ofte utilpass og usikker. Vet ikke hlet hvorfor.

Jeg har angst for å tre inn i det offentlige rom, føler meg iakttatt, vurdert og bedømt. Jeg har en kronisk syk sønn som trenger en ressurssterk mamma som stiller opp for han. Gjør dette etter beste evne, men møter et hjelpeapparat som man må kjempe seg gjennom. Dette krever så mye av meg at jeg blir utslitt. Det blir så alt for mye. Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...