Gå til innhold

spørsmål og svar, el bare spørsmål..?


jannum

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg på denne siden for to-tre uker siden med et spørsmål omhvor mye det koster å gå til psykolog eller terapeut. Men siden jeg ikke har fått svar fra denne sidens psykiater og fag-mann, vil det si at jeg har stilt spørsmålet på feil sted? Eller tar det bare lang tid? Føler jeg trenger å prate med noen som kan det dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ønsker oppmuntring/ råd

kan du ikke søke på psykologforening el.l., og ringe og spørre der. Det er visst slik at noen har avtale med kommunen, da er det ikke så dyrt, og frikort gjelder. Alstå max. ca. 1500,- pr. år. Er det en som ikke har avtale koster det flesk. Spørs hvor mange ganger/ hvor lenge du skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Egenandelen ved DPS, poliklinikker og hos behandlere med driftstilskudd er 245 kr per konsultasjon.

Dette må du betale inntil du får frikort (1550 kr per kalenderår).

Hos behandlere uten driftstilskudd varierer prisene mye. Antar det er ca 4-700 kr per time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipterapi

Egenandelen ved DPS, poliklinikker og hos behandlere med driftstilskudd er 245 kr per konsultasjon.

Dette må du betale inntil du får frikort (1550 kr per kalenderår).

Hos behandlere uten driftstilskudd varierer prisene mye. Antar det er ca 4-700 kr per time.

Jeg går til poliklinisk behandling på DPS rehab og betaler ingenting pr time.

Tror de har en avtale med trygdekontoret ang. lidelser av psykotisk karakter (uten at jeg har vært psykotisk selv om jeg er bipolar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...