keim Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg har mye "problemer" med væske i magen. Når jeg "rister" på magen skvulper det til tide masse. Virker som hele magen er fylt med væske. Akkurat som det er mange liter vann i hele magen. Dette er til tider ubehagelig. Er det noen som har samme problem eller vet om det er noe farlig eller noe en kan gjøre? 0 Siter
fuzzy Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Når er det det skvulper da? Etter at man har drukket større mengder væske, er det normalt at det skvulper i magen. Men dersom du plages av dette kan du jo ta deg en tur til legen bar for å bli beroliget. 0 Siter
keim Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 fuzzy skrev (På 17.8.2004 den 21.49): Når er det det skvulper da? Etter at man har drukket større mengder væske, er det normalt at det skvulper i magen. Men dersom du plages av dette kan du jo ta deg en tur til legen bar for å bli beroliget. Det kan skvulpe uansett. Noen ganger er det så voldsomt at jeg må ha drukket mange liter i forhold til "lyden".. Men takk for svaret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.