Gå til innhold

Fjerning av føflekker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 32 år som har veldig mange føflekker og har et høyt ønske om å bli kvitt dem... Kvier meg for å gå på stranden eller med klær hvor rygg eller mage vises.

Har i de siste årene fått mange på magen og ryggen. Har fjernet to tidligere, men synes arrrene er ganske stygge. Noen som har noen råd til meg? Noen som har erfaringer fra å fjerne føflekker øverst på ryggen eller på magen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155464-fjerning-av-f%C3%B8flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føflekker er et "vanlig skjønnhetsmessig problem" for mange. De popper opp overalt i mange ulike former og størrelser,til alle tider. Det finnes visstnok mange ulike måter å få fjernet de på,men etterlater seg ofte mer eller mindre stygge arr.Jeg fjernet 2 føflekker på ryggen i 1999, og har fortsatt synlig arr etter det.(legen skjærte dem bort) Det finnes også muligheter for fjerning med laser og frysing,men vanlige allmennpraktiserende leger fjerner sjelden føflekker av kosmetiske grunner.......Du bør allikevel oppsøke lege for å få sjekket om noen av føflekkene BØR fjernes av helsemessige grunner,f.eks p.g.a føflekk-kreft.Ellers så finnes det flere linker her på doktoronline der du kan lese om føflekker.Men som sagt så har jeg personlig "dårlig" erfaring med at vanlige leger ser dette som et skjønnhetsmessig problem for mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...