Gå til innhold

Mye sex etter utroskap


Gjest Måne, sol, stjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Måne, sol, stjerne

Kjæresten min har vært utro, og vi prøver nå å få forholdet på rett kjøl igjen. Jeg har da fått et enormt sex-behov. Tenner lett som bare det, og vil ha sex til stadighet. Er dette en etterreaksjon? Lurer på om jeg vil vise at de han hadde sex med ikke kan komme opp mot hva vi har sammen. Vi har alltid hatt god sex, selv om det har gått i bølgedaler hvor mye sex vi har hatt.

Naturlig nok blir det rart for partneren å holde tritt med meg, da jeg i det ene øyeblikket "hater ham" og i det neste vil ha sinnsyk sex...

Jeg prøver fortvilt å vise at han får ingen bedre enn meg, på alle måter...Blir svimmel av meg selv...Det må sies at jeg ikke kun har sex for å bevise noe, jeg har bare lyst på han hele tiden. Det var han som reagerte på at jeg var så ivrig for tiden :o) (Hele dagen kan gå bort..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Forståelig. Også fra naturens side...hva er vel en bedre forsikring for et hunndyr for å forhindre å bli forlatt enn å sørge for at han får alle behov møtt hos henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...