Gå til innhold

strekkmerker


sinderella

Anbefalte innlegg

Bygd for? jaha..

Men mange folk får faktisk barn uten at dette skjer da, så å være stolt over at du er en av de som forfaller blir litt sært...

Det du skriver til en annen bruker er infamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Jeg smurte inn magen med body lotion med kakaosmør (eller noe sånt) og har ikke ett eneste strekkmerke på magen. Rumpa og låra glemte jeg bort (tenkte ikke på det) og der har jeg fått endel... Men det kan jo også være tilfeldig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygd for? jaha..

Men mange folk får faktisk barn uten at dette skjer da, så å være stolt over at du er en av de som forfaller blir litt sært...

Og dessuten velger jeg å tro at jeg har andre, viktigere, kvaliteter enn en mindre perfekt mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorimori

Jada jeg skjønner hva du mener, men da er vi vel enige allikevel da, jeg syns bare du svarte jubalong70 litt krast (-:

Jeg er helt enig med deg at man ikke skal føle noen skuffelse for at man ikke "klarte" å føde uten smertelindring. Må innrømme at jeg fødte med epidural alle tre gangene, det var kun den ene gangen som var etter ønske fra meg. Siste gangen følte jeg det faktisk litt som et nederlag at jeg ikke klarte det uten.

Irriterte meg noe vanvittig over Martha Louise som var så vanvittig "flink" som bare fødte med akupunktur.

Jeg må vel innrømme at jeg ikke er direkte stolt over cellulittene mine jeg heller, prøver så godt jeg kan å få de bort, men de vil ikke.

Skulle ønske jeg kunne være stolt over dem (-: men det er vel for mye forlangt.

Hehe... Må bare kommentere at jeg blir litt forvirret av smileyene dine (-: De fleste skriver dem andre veien :-)

Mener ikke noe negativt over det. Bare pussig hvordan hodet mitt så lett blir "forvirret".

Tolker det som :-( først. Men det er det jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygd for? jaha..

Men mange folk får faktisk barn uten at dette skjer da, så å være stolt over at du er en av de som forfaller blir litt sært...

Herrejesus, er du så vrang og negativ av legning, eller har du jobbet lenge for det?

Skjønner du virkelig ikke hva jubalong70 mener her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...