Gå til innhold

Hei:)

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si:

Jeg er så glad for at dette foraet finnes.

Jeg er så takknemmlig for at jeg fannt denne plassen, ranglere og at jeg er kommet meg til smi.

Jeg er så glad for å oppdage at jeg ikke er helt alene i den store farlige verden. At det finnes plass for meg og mange med meg. Mange jeg klarer å identifisere meg med. Jeg er så glad for at jeg har en plass å gå når jeg kjenner at jeg holder på å falle. Så drar jeg på smi og er der, så er jeg litt lappet sammen igjen.

Det behøver ikke skje så mye eller være noe spesiellt, men jeg føler meg ikke så alene. Ikke så uten håp og ikke så bunnløs fortvilelse.

Derfor er jeg glad.

Jeg er ikke alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155498-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen..:-)

Godt å se deg.:-)

Enig med deg i dette forumet, beste på jord..;-) Stå på vennen. Du er mer sterk enn svak, vet du..:-)

Stor klem,

smiler over det du skriver. godt å vite at flere enn meg smiler når de tenker på hvor mye godt de har fått ut av å skrive sine tanker på dette stedet. er også glad jeg ikke er alene slik eg følte i begynnelsen. godt å vite at selv når omgivelsene ikke forstår meg har jeg et hemmelig ess i ermet som vil forstå meg og gi meg støtte uansett for dette esset vet så inderlig godt hva jeg og alle med meg går igjennom.

stå på.. jeg vet du har mye foran deg, men du har også mye lagt bak deg slik som oss andre!!

smil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155498-hei/#findComment-999793
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...