Gå til innhold

Orker ikke....


Gjest trist, sliten og lei

Anbefalte innlegg

Gjest trist, sliten og lei

Orker ikke dette livet nå. Klarer ikke enda en dag til. Dagene er bare vonde og vanskelige. Livet er meningsløst og alt er håpløst.

Føler jeg lever fordi jeg må det. Presser meg til å leve. Presse meg gjennom hver eneste dag. Vil bare slippe. Er så sliten og lei.

Lykken er borte. Gleden er borte. Hva er vitsen med å leve da?

Livet er bare vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie34

Hei

Innlegget ditt minnet om et dikt. Jeg tror alle føler det du føler en eller annen gang i livet. Kunsten er å ta seg til takke med det en har og være takknemlig og se det vakre og gode i sine omgivelser. Selv om en er fattig eller er singel så kan en klare å ta seg til takke med det andre som en har, en kan tenke på at det alltid er andre som har det dårligere. Det kan være terapi eller medisin kan hjelpe på litt særlig hvis du er sliten, tynn og svak e.l.

Jeg tenker slik noen ganger jeg også og grunnen er at jeg savner kjærlighet i livet mitt,jeg savner å ha en kjæreste, noe jeg aldri har hatt i en alder av 34, noen ganger føler jeg at livet er tungt på grunn av det og føler meg verdiløs, men så tenker jeg på at det er mennesker som har det enda dårligere og da blir jeg takknemlig for det jeg har, at jeg ikke har det så veldig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...