Gå til innhold

Depresjon og selvskading


Tyren28

Anbefalte innlegg

Kjæresten min på 20 år har nå slitt med depresjon i noen år, etter hun opplevde flere traumatiske ting i tenårene. Hun går hos psykiater en gang i uka, men de siste månedene så virker det som hun ikke orker lenger, føler at ingenting hjelper. Hun får diverse medisiner, lykkepille m.m, og har også prøvd flere forskjellige medisiner. Hun skader også seg selv innemellom, etter at hun har sittet og latt tankene ta overhånd og bevist henne om at alt er bare møkk. Jeg prøver etter beste evne å hjelpe, men begynner å gå tom for ideer til hva som kan være til hjelp. Spesielt nå i det siste da hun har blitt likegyldig til om hun vil ha hjelp eller ikke, "hvorfor gidde" er liksom holdningen. Noen med gode tips og råd til hva som kan være med på å få opp motivasjonen så hun orker prøve mer og ser målet ? Positiv tenking er omtrent umulig for henne slik det er nå.. Jeg trenger hjelp for å hjelpe, for jeg gir ikke opp. Vennligst hjelp om du har noe som helst tips til meg, evig takknemlig og du redder kanskje et liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...