enariam Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 i sommer har jeg vært plaget med hovne ben,har brukt vanndrivende middel,som jeg har kjøpt på helsekost,men det har ikke hjulpet,en dag det var på det verste,dro jeg til legevakten for og få noe sterkere vanndrivende,da var bena blitt to tømmerstokker og jeg hadde vondt for og gå,legen sa att dette ikke var vann,og fikk mistanke om blodpropp,ble sendt videre til sykehus,hvor jeg tok blodprøver,prøvene viste høy senkning og noe annet,som jeg ikke husker,men det var ikke så høyt att de trodde det var blodpropp,jeg spurte igjenn om det kunne være vann,men nei,det var det ikke,de mente att det var en betennelse,nå er hevelsene borte ,men jeg har vondt i leggene og det er vondt og trykke på dem ,pluss att jeg har dårlig balanse. Er det noen som vet hva dette kan være ,skal kontakte fastlege, men hun har for tiden ferie.Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155550-hevelse-i-bena/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.