Gå til innhold

Elektiv M. Til Nils H. Dahl!


Gjest *sss*

Anbefalte innlegg

Hei Nils H! vet ikke om du husker meg så godt. Men jeg var ivertfall i kontakt med deg når det gjaldt em. Jeg snakket ikke med Familien min og hadde vert innlagt på psyken i stav. en sommer til ingen nytte.

jeg vil bare takke deg for at du kontaktet meg å hjalp meg! nå er jeg så og si helt frisk!!!

Den 9 feb. skal jeg være med psykologen min og fortelle noen studenter som studerer dette og fortelle om hva som feilte meg og hvordan dette opplevdes for meg!

jeg gleder meg faktisk! ville bare fortelle deg at jeg har det helt topp å grunnen til det er deg!!

så den skal du ha takk for!

er utrolig takknemlig skal du vite!

vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tusen takk for hilsenen. Jeg er svært glad for at det har gått så bra for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...