Lee1365380400 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei har skrevet litt sporadisk her tidligere. Litt vanskelig til tider for tankene vil liksom ikke samle seg. Det jeg gjerne vil be om er noen råd for hvordan jeg kan glede kjæresten.. Jeg har (se tidligere innlegg) vært hos sånn kartleggingstime etter at jeg plutselig bestemte meg for å ta bladet fra munnen etter en masse år i taushet. Kjæresten har støttet meg ufattelig mye (han som "trakk" det ut av meg) og jeg prøver..Men må skamfullt innrømme at jeg rett og slett er ei bitch til tider. Humørsvinginger jegikke forstår selv og masse irasjonelle reaksjoner. Han gjør så godt han kan. Men han blir vel snart lei. (det må han bli dersom han tar nok vare på seg selv. uholdbart å måtte finne seg i sånn oppførsel) Jeg blir også enda mer nedfor over meg selv. Dette er jo helt idiotisk å skrive dette sikkert for det er jo meg som oppfører meg sånn så burde være enkelt å bare la være men får ikke til å se det på forhånd. Er ofte redd for ting inne i meg og klarer ikke alltid å "gjemme det bort" og late som ingenting. Og hvis han merker noe å spør så klarer jeg ikke formidle ordentlig heller.. Blir så fortvilet. så sliten. kunne ønske jeg var en annen. men det jeg egentlig ville var å noen tips til hvordan jeg kan gjøre gjengjeld for hans godhet og kanskje gjøre litt opp for alt det kjipe jeg er/gjør? Noe hyggelig noe som kan glede ham ? Jeg er så gla i han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155679-gj%C3%B8re-gjengjeld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei! Vet ikke om jeg har så mange gode ideer å komme med, men tenkte jeg skulle foreslå at du kunne sette deg ned å prate med han om hvordan du føler det og si til ham at du er utrolig glad i ham. Kanskje dere kan sette av noe positiv tid til kun hverandre av og til! Jeg tror ikke du mener å gjøre ham noe vondt, men folk som har opplevd overgrep sliter ofte med de tingene du beskriver. På SMIH har de et hefte som heter kjære partner. Der er det en del tips pluss at jeg tror du vil kjenne deg igjen i masse hvis du leser det..... Kanskje.... Jeg gjorde ihvertfall det, og flere i støttegruppen min også.....Ønsker dere ihvertfall lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155679-gj%C3%B8re-gjengjeld/#findComment-1011049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamlebarbie Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjære deg. Når det gjelder overgrepsoffre, vil de uten å egentlig ville det, teste sine nærmeste for å se om de virkelig ER glad i dem. Det er helt naturlig. Som Anniken sier, få tak i det heftet. Jeg ga det til min mann, og han skjønte mye mer av hvorfor jeg var som jeg var en periode. Ingen grei jente til tider....:-) Om du vil gjøre noe spesielt for ham, så ta ham med på kino, lag en god middag, kjøp et fint kort å gi ham. Det er mange måter å glede på. Men jeg tror at den største glede du kan gi ham, er å være ærlig. Å prøve å forklare det som skjer, og hvoerfor du er som du er. At han får vite at du ikke mener alt du sier. At det kun er denne følelsen av at du ikke er den du tror han vil ha. Bare la ham få vite at du er glad i ham. Det er det viktigste. Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155679-gj%C3%B8re-gjengjeld/#findComment-1011063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.