Gjest er_så_redd_om_dagen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Føles som om jeg har en krise nå. Henger sammen med jeg oppdaget at jeg ikke følte at samboeren min som jeg har vært sammen med i over 10 år og har et barn med, var kjæresten min lengre, mer en venn. Fikk litt panikk og så for meg et ulykkelig liv. Jeg begynnte å være mer med venner, han ville gi meg den friheten jeg trengte til å passe på meg selv, noe jeg ikke har gjort de siste årene. Er så omsorgsfull for andre og har selvutslettet meg selv noe. Jeg sliter så med dårlig samvittighet, følt meg deprimert rett og slett. Jeg har nesten ikke spist på noen uker, gått ned i vekt.Jeg treffer en mann som jeg liker så godt. Vi snakker sammen hver dag, sender titalls mailer etc i 3 uker. Han lever i et mer eller mindre åpent forhold, jeg fikk som sagt en slags frihet hjemme ifra. Nylig, etter noen dumme sms'er etc kutter han kontakten. Han sa han skulle ringe senere, men svarer ikke på noen kontakt.Nå har jeg det så forferdelig, mannen jeg traff er den eneste jeg har kunnet luftet tankene mine for, han har vært så god å ha. Jeg kan ikke si alt til min mann, har alltid litt panikk for at andre skal vite at alt ikke er perfekt for meg, så veninner kan jeg heller ikke si det til. Det føles som om det gjør fysisk vondt i hele kroppen, hjertbank av og til, totalt manglende matlyst, lite motivert, liten konsentrasjon, alt. Har alltid hatt lett for å gråte, men ikke det engagn klarer jeg. Det virker som om kroppe min opplever en krise og at forsvarmekanismene slår til og har nok med å holde hodet mitt over vannet. Men det er ikke rom for mat, gråt og er blitt noe følelseskald ovenfor de hjemme. Hva skal jeg gjøre, orker ikke ha det slik lengre!! vil bare sove bort dagene, er jeg iferd med å miste grepet?- vær så snill å svar meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155681-trenger-jeg-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er_så_redd_om_dagen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 glemte å nevne at jeg lengter så etter denne andre mannen, ihvertfall føles det slik, har så panikk for at jeg aldri skal høre fra han igjen. Sjekker mail og telefon ofte og håper å høre noe. Det er liksom det jeg tenker på om dagen. Vær så snill, ikke døm meg noen, tror ikke jeg orker det nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155681-trenger-jeg-hjelp/#findComment-1000167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.