Gå til innhold

Depresjon osv.


blackeyed

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette fordi jeg nå har bestilt en legetime fordi jeg føler at jeg rett og slett ikke orker mer og må gjøre noe. Jeg håper at andre i lign. situasjoner kan gi meg noen råd med på veien.

Store deler av livet mitt har gått med til å være "annerledes". Har ikke fungert sosialt, har holdt meg mye for meg selv, har følt meg stort sett nyttesløs og maktesløs og har til tider slitt en god del med selvmordstanker. Diverse bosteder og jobber og forhold har gått fløyten pga. dette. Økonomien er en rykende ruin og nervene er tynnslitte. Er nå i en situasjon hvor jeg vil rydde opp i livet mitt, men tanken på alt det vanskelige jeg må gjøre setter meg helt i en tilstand av apati. Har fra venner blitt anbefalt å spørre legen om å få Cipralex fordi det visst skal fungere veldig bra og ha få bivirkninger i forhold til andre antidepressiva. Er dette lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pilleguri

Er i alle fall veldig lurt at du har bestilt legetime og vil jobbe med problema!Så kan jo du og legen diskutere hvilket medikament som er best for deg. Psykiter Nils H. Dahl, ville velge Aurorix dersom han selv ble deprimert.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanskelig valg

Synes cipralex høres ut til å være en god begynnelse,for å prøve å få en forandring på livet ditt til det bedre.Hjelper godt mot BÅDE angst/uro og depresjon.Pass på at dosen ikke blir for lav.For mange er 10 mg litt lite,og 15 mg fungerer bedre.Har lite bivirkninger på meg.Den eneste plagsomme er nedsatt libido.Pass på at du ikke får cipramil.Lykke til med valget.Jeg har prøvd en del.Dette er den beste medisinen for meg så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...