Gå til innhold

Bellamia! (thinkerbell altså...)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fnugget

Så god du er!

jeg er overalt og ingensteder :)

kommer ikke inn på chatten herfra, er på en liten hytte milevis fra folk og fe. vurdere å melde meg ut av samfunnet totalt!

tenker på deg! klem

men altså..hytte? hvem? hva? hvor? nei du må ikke melde deg ut!! kom inn på ranglere når du kan da! savner deg vettu

;-)

klem, klem og atter..klem.

men altså..hytte? hvem? hva? hvor? nei du må ikke melde deg ut!! kom inn på ranglere når du kan da! savner deg vettu

;-)

klem, klem og atter..klem.

savner deg også! ja.. hytte ja.. gudene vet hvordan jeg havnet her. jeg blir her en stund eller noe sånt, tror jeg. men jeg vurdere å melde meg ut ja. kanskje jeg burde joine amish-people... Hvordan har du det??? fått x?

kan du sende meg mail adr. din, mistet den :(

klem!

Så god du er!

kommer ikke inn på chatten herfra, er på en liten hytte milevis fra folk og fe. vurdere å melde meg ut av samfunnet totalt!

tenker på deg! klem

Er det ingen fe der heller?

Håper det går rimelig bra med deg, og at du ikke forsvinner så langt bort.

• 3 uker senere...
Siggy1365380318

Så god du er!

tenker på deg! klem

Hei Thinkerbell, husker du meg? HAr noen svar liggende fra deg - fra lang tid tilbake...

Håper alt er bra med deg :)

Prøvd å komme inn på ranglere, men kommer ikke inn.. Leser du dette nå? Kan du gi meg tips?

KLEMZ

• 3 uker senere...

Annonse

Hei Thinkerbell, husker du meg? HAr noen svar liggende fra deg - fra lang tid tilbake...

Håper alt er bra med deg :)

Prøvd å komme inn på ranglere, men kommer ikke inn.. Leser du dette nå? Kan du gi meg tips?

KLEMZ

hei siggy (lenge siden!)

:)

jeg har ikke vært på ranglere på år og dag så der kan jeg nok ikke hjelpe deg. forhåpentligvis har noen andre hjulpet deg.

Er det ingen fe der heller?

Håper det går rimelig bra med deg, og at du ikke forsvinner så langt bort.

hei padda! :-)

det var ingen fe der.. derimot en humørsyk elg...(..).

men nå flytter jeg snart.. vekkvekk fra dette landet. jeg håper det blir bra.

men hvordan har du det frosken?

hei padda! :-)

det var ingen fe der.. derimot en humørsyk elg...(..).

men nå flytter jeg snart.. vekkvekk fra dette landet. jeg håper det blir bra.

men hvordan har du det frosken?

Jeg har det ok, bortsett fra at jeg alltid er frustrert over at mine planlagte prosjekter er mye mer omfattende enn de realiserte...

Hvor i all verden har du tenkt å flytte??? Kan du evt. tilfredsstille min nysgjerrighet pr mail hvis du ikke vil gjøre det åpent i forum?

Du kan ikke bare forsvinne uten at vi (eller jeg) har en viss oversikt over hvor ditt engleaktige vesen befinner seg!

[email protected]

Jeg har det ok, bortsett fra at jeg alltid er frustrert over at mine planlagte prosjekter er mye mer omfattende enn de realiserte...

Hvor i all verden har du tenkt å flytte??? Kan du evt. tilfredsstille min nysgjerrighet pr mail hvis du ikke vil gjøre det åpent i forum?

Du kan ikke bare forsvinne uten at vi (eller jeg) har en viss oversikt over hvor ditt engleaktige vesen befinner seg!

[email protected]

"ditt engleaktige vesen" ....(....) *aner en viss ironi :)

ang prosjekter.. i mitt hode høres alle mine "prosjekter" hel fabelaktige ut, nesten slik at jeg burde fått et par dipolmer for min klokhet..(!). Men når man så skal realisere disse prosjekten... da ender det alltid opp med at jeg tenker.. hva FAEN driver jeg egentlig med nå. :)

Konklusjon.. noen prosjekter gjør seg best -innelukket- i mitt hode.

Men ja Frida, klart jeg vil holde kontakten med deg. Jeg er på [email protected]

Skal maile deg etterhvert når ting har fått roet seg.

"ditt engleaktige vesen" ....(....) *aner en viss ironi :)

ang prosjekter.. i mitt hode høres alle mine "prosjekter" hel fabelaktige ut, nesten slik at jeg burde fått et par dipolmer for min klokhet..(!). Men når man så skal realisere disse prosjekten... da ender det alltid opp med at jeg tenker.. hva FAEN driver jeg egentlig med nå. :)

Konklusjon.. noen prosjekter gjør seg best -innelukket- i mitt hode.

Men ja Frida, klart jeg vil holde kontakten med deg. Jeg er på [email protected]

Skal maile deg etterhvert når ting har fått roet seg.

Diplom er herved utdelt for det mest engleaktige vesenet på dol!

Faktisk ganske alvorlig ment, det er det verste av alt. Trenger din evigvarende støtte som motvekt til de noe mer krasse og konfronterende kommentarene fra noen av oss mindre engleaktige :-)

Stoler på at du gir lyd fra deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...