Gjest Mtvd Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei. Jeg er en jente på ca 55 kg og 170 cm høyde. Jeg har vært innlagt på akutten og tapt for blod og de fant ikke ut av hva som feilte meg. Jeg er ikke gammel, bare 20 år, helt frisk, ingen allergier, ingen sykdommer i familien som er relative. Jeg har hatt svak feber i ei uke (max 38,5), svettet i håndflater og ellers (det pleier jeg aldri å gjøre), og hatt en generell forkjølt følelse, uten å faktisk være det. Plutselig begynnte jeg å få blåmerker av å klø meg..klødde litt på skulderen og 2 timer senere hadde jeg et 5cm stort og lett blødende blåmerke på skulderen. Et lignende sår har jeg fra før på låret, det oppstod helt likt 2 dager tidligere. Nå holder jeg på å få lignende blåmerker på armene. Det var derfor jeg dro til sykehuset. Jeg ble sendt hjem, siden de fant ingenting. Men får ennå blåmerker, er ennå svak og har feber. Jeg har gått ned 5 kg i løpet av kort tid, men det er pga at jeg rett og slett har ikke tatt meg tid til å spise. Jeg har heller ikke vært flink med kostholdet, har hverken spist frukt, grønnsaker, drukket melk eller noen ting. Bare brus og boller / frokostbrød, gjerne en pizza. Jeg spurte legene ang dette, men fikk "ja, det burde vi kanskje tatt av deg, men..jaja" til svar. Så jeg lurer på om denne svakheten, og de lette blåmerkene (som storsett er på skuldrene og armene) kommer av vitamin / jern / kalsium osv. mangel?!! Kan noen vær så snill svare meg viss de har oppklevd noe lignende eller gjerne det samme og fått svar på hva det er? Har beklageligvis ikke råd til 100kr for å spørre legen (!!!) på internett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155719-bl%C3%A5merker-som-kommer-av-ingenting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg ville oppsøkt fastlegen rimelig kjapt å få tatt en utvidet helsesjekk der de blant annet sjekker for mangler og "alle" mulige andre årsaker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155719-bl%C3%A5merker-som-kommer-av-ingenting/#findComment-1000484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.