Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt det samme i noen år nå.

Er livredd det kan være kreft i tykktarmen.

Men det kommer og går i perioder.

Ikke tro det er kreft,det vet jeg at det ikke er....og til deg som tror det er hemorider så tror jeg at du må lese hva kjennetegn på det er.

Ikke tro det er kreft,det vet jeg at det ikke er....og til deg som tror det er hemorider så tror jeg at du må lese hva kjennetegn på det er.

Hei. Jeg har hatt blod i avføringen i ei uke nå. Det er ferskt. Var hos legen i dag men han kunne ikke finne tegn på blødninger. Da er det ikke hemorider. Så vi skal ta avføringsprøver, 4 stk. Så hvis det viser seg å være blod i det må jeg til flere tester, som går lenger opp i tykktarmen. Gruer meg. For jeg vet jeg har blod i avføringen. Det trenger altså ikke å være hemorider.

• 1 år senere...

Hei. Jeg har hatt blod i avføringen i ei uke nå. Det er ferskt. Var hos legen i dag men han kunne ikke finne tegn på blødninger. Da er det ikke hemorider. Så vi skal ta avføringsprøver, 4 stk. Så hvis det viser seg å være blod i det må jeg til flere tester, som går lenger opp i tykktarmen. Gruer meg. For jeg vet jeg har blod i avføringen. Det trenger altså ikke å være hemorider.

hei du!

jeg har hatt det samme en stund nå og jeg fikk diagnosen kronisk tarmbetennelse.får medisin som man tar i 10 dager.kommer det tilbake får du bare ny dose igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...