Gå til innhold

Noen med erfaringer med Seroquel


Gjest pomona

Anbefalte innlegg

Hei, bruker lamictal 250 mg, og behandler vil at jeg skal trappe ned denne pga at jeg mister mye hår. Han mener at jeg skal gå på 200 mg Lamictal, og begynne på Seroquel. Har lest litt om bivirkninger, og lurer hvilke erfaringer dere har på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går på både Lamictal (200+200) og Seroquel (100+200).

Erfaringene mine med Seroquel er nesten bare positive. Den genrelle (og STERKE) angsten er nesten helt borte; ingen annet medikament har hjulpet meg så mye mot akkurat det. Desverre blir jeg svært trøtt etter hver dose. Det er jo ikke noe problem om kvelden, da skal man jo sove uansett. Men jeg sliter så veldig mye med å holde meg våken etter morgendosen. Nå som jeg er sykemeldt er det ikke noe stort problem, men jeg ser at dette blir et problem når jeg skal begynne på skolen igjen. Men; det er ikke sikkert du blir like trøtt som meg! :-)

En annen bivirkning er at jeg blir veldig tett i nesa, så jeg må bruke nesespray hver kveld. Men dette er en bagatell; for meg iallefall. Ellers hadde jeg mye hjertebank i oppstartfasen, men det har nesten gitt seg helt. Noen legger på seg av den; jeg gikk opp 2kg.

Mitt råd er: Prøv Seroquel! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel er en av de verste medisinene jeg har prøvd. Får STORE muskel og leddsmerter, og kramper i beina og armene. Må ligge å riste på beina hele natta gjennom og prøve å strekke de ut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...