diktet Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 jeg har hatt en kvise lignende kul på venstre side av underlivet i en god stund.Først var den kun en mindre kul,men så "vokste" den og ble litt vondt å ta på.det var akkurat som en hevelse,men den gjorde ikke vondt.Så ble den borte igjen(dvs.det var en bitteliten rød prikk igjen) .Nå har den imidlertidig kommet tilbake og blitt stor.Den er ikke mer enn en cm,men den sitter ved truse kanten og irriteres av den og lårene og kan bli mer irritert.Det kan ikke klemmes noe ut av den og den er litt hard.Prøvd å¨se noe mønster med hvorfor den kommer men jeg vet ikke hva det kan være.Hade det før jeg hadde sex med noen også.Er det noen som vet hva det kan være? vil helst holdes unda lege/gynekolog når jeg har en liten "legeskrekk". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155772-utslett-hva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.