Gå til innhold

Kommer det alltid til å være slik?


Melk1365380360

Anbefalte innlegg

Melk1365380360

Jeg har angst. Jeg er urolig og til tider skjelven, jeg er ofte redd - livredd. Jeg vet hva det kommer av, det kommer av en heller utrygg barndom der min morfar utsatte meg for overgrep og min var var en alkoholisert psykopat. Jeg trodde jeg var kommet over det, at morfar var "glemt" og at pappa var langt borte.

Men av og til føler jeg at kroppen min husker noe jeg ikke husker. Den blir redd, helt uten grunn. Jeg tør såvidt gå forbi andre, livredd for hva de tenker om meg. Å gå alene på et kjøpesenter er terror. Men går jeg sammen med venner, da er det ikke noe problem.

Jeg tar Seroxat i ny og ne, men jeg har ikke lyst til å bli avhengig av tabletter for å fungere. Jeg har prøvd utallige psykologer, de bare sprengte grensene mine og gjorde meg enda mer redd.

Jeg har lyst til å begynne i ei samtalegruppe, men jeg har store vansker med å prate om fortiden min. Jeg har lyst til å være stor, sterk og tøff... men til tider føler jeg meg som den minste og verste personen i verden. Jeg et at det er angsten som taler, men jeg bare lurte på...kommer det alltid til å være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...