Painless Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei. Jeg er en jente på 35 år som i ti år har slitt med veldig mange sykdommer og plager. Pga. alvorlige phsykiske påkjenninger for over ti år siden, så "ramlet" det inn med sykdommer og plager etter dette. Jeg har spist Seroxat i ti år på full dose, men har selv trappet ned til en tabl. pr. dag. Tar også Buspar for angst.Jeg bruker også Astma- sprayer (Pulmicort, serevent og Bricanyl), samt 4-8 Fenazon koffein hver dag. Jeg har kroniske betennelser i alle senefester. dette kommer og går. Bruker da Brexidol og andre beslektede medisiner mot dette. Men det aller værste problemet er store smerter i nakke, skuldrer og hodet. (Kjeve/ bitemuskler). Jeg har ingen krefter igjen i det daglige. Hver dag er en kamp om å overleve pga. alle smertene. jeg trodde at da jeg fikk kontroll på de psykiske lidelsene så skulle alt bli så mye bedre, men i stedet virker det som om kroppen ikke klarte det langvarige presset som den var/ er utsatt for. Altså "hevnet" seg med alle smerter og infeksjoner. Jeg startet med Botox- behandling i vinter i nakken, men da jeg skulle fylle på dosen sist, så var jeg ikke syk! nok til dette da. Begrunnelsen var at dette var en dyr behandlingsform, så de måtte være strenge med å dele ut dosene. Etter hva jeg fant ut hos importøren, så koster 100 enheter litt over 2000.- kroner. dette er da ikke dyrt?! jeg har slitt voldsomt i alle år med å få fagfolk til å tro meg når jeg prøver å forklare marerittet jeg har hver eneste dag. Jeg slet mye med selvmordstanker tidligere (hadde to forsøk), men hadde aldri drømt om at jeg tenkete på å avslutte livet pga. smertene eg må leve med. Jeg jobber som prosjektansatt i et firma hvor jeg jobber hardt fysisk til tider. dette gjør meg bare godt, men kreftene er der ikke, så får sammenbrudd flere ganger hver. mnd. pga. det.Alt av forskjellige behandlingsformer er prøvd ut. Jeg orker ikke mere av dette livet, det er ikke verd å leve når en har så mye vanskeligheter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155787-myalgi-og-konstante-betennelser-og-infeksjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Uff, det er fælt når smertene tar overhånd. Har du blitt skikkelig utredet, på alle bauger og kanter? Fått stilt en diagnose? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155787-myalgi-og-konstante-betennelser-og-infeksjoner/#findComment-1000873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.