Gjest fluide Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har lenge merket at kneet har gjort vondt, og i går så låste det seg. Etter ca. 5 min løste det seg av seg selv, men nå har jeg store smerter i kneet og jeg greier ikke å gå på foten. hinker nå rundt på krykker og har nå tatt paracept. Legen min sa jeg ikke skulle ta smertestillende pga at jeg er 7 uker på vei, og at man heller ikke kan ta noen inngrep. Nå kan det hende jeg likevel skal til undersøkelse på sykehuset til neste uke. Er sykemeldt og alene om datteren min som er tre år i ukedagene. Hun går på barnehage i bilavstand, og jeg klarer ikke kjøre bil. Nå har jeg besøk av en venninde som vasker hus, rydder, og hjelper meg med alt mulig, mens jeg sitter her og er helt låst... Ganske oppgitt. Hva gjør jeg egentlig da, og er det virkelig så skadelig med smertestillende for fosteret? Er det noen andre her som har hatt kneproblemer. Hvor lenge må jeg regne med å ha vondt, hvis det ikke blir foretatt noe inngrep? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155904-gravid-%C3%A5-kneskade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.