Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du lever!

Si at du har grep om livet da!

Hva foregår om dagen?????

=))))

Du lever også!! :)

Om jeg har grep om livet, (har noen egentlig det??) jada, jeg klorer meg fast med nebb og klør! :)

hvordan går det med deg? hvor har du vært? hva har du gjort på? hvor er du? og sånn? :)

så skjønt å se deg igjen!!!!

Du lever også!! :)

Om jeg har grep om livet, (har noen egentlig det??) jada, jeg klorer meg fast med nebb og klør! :)

hvordan går det med deg? hvor har du vært? hva har du gjort på? hvor er du? og sånn? :)

så skjønt å se deg igjen!!!!

Jeg er på samme sted! Men ikke gift lenger.....men flørter færlt om dagen!

Det blir spennende å se hva livet bringer videre.

Masse masse klemmer til deg....

Jeg er på samme sted! Men ikke gift lenger.....men flørter færlt om dagen!

Det blir spennende å se hva livet bringer videre.

Masse masse klemmer til deg....

Flørter duh?? *gisper*.. næmmen.. ;o)

Finner du noe brukbart på markedet da? Det skal være et sånt bonde-sjekke-show på tv snart.. noe for deg? *vurdere å melde søkende på*.

KLEM!!!!!!!!!!!!

Annonse

Flørter duh?? *gisper*.. næmmen.. ;o)

Finner du noe brukbart på markedet da? Det skal være et sånt bonde-sjekke-show på tv snart.. noe for deg? *vurdere å melde søkende på*.

KLEM!!!!!!!!!!!!

Har funnet en fast å flørte med, da! Til sitt bruk....=)

Fremtiden er sååååå lang! Orker ikke mer enn en uke om gangen.

=))))

Flørter DU da?

Har funnet en fast å flørte med, da! Til sitt bruk....=)

Fremtiden er sååååå lang! Orker ikke mer enn en uke om gangen.

=))))

Flørter DU da?

Men.. bare èn??? Om gangen?? Hvordan orker du det da.. blir ikke det kjedelig??????!

Nei jeg flørter ikke nå, er på avvenning fordi jeg planlegger å reise til i talia for å bo i kloster hos noen nonner i vinter. seriøst ja.

lille milla er ikke lenger blant oss.. har du fått med deg det...

ShitDiddelyDo

Da vil jeg - på vegne av Odalen gjeddelag - ønske deg velkommen tilbake.

Jeg er jo så ny her at jeg ikke aner hvorvidt ting er ved det gamle eller ikke, men jeg kan jo likevel svare på spørsmålene dine.

Ja, Sør er åpenbart plaget, flisa er og blir en kranglefant, og thinkerbell er like vittig som alltid.

www.odalnett.com

Men.. bare èn??? Om gangen?? Hvordan orker du det da.. blir ikke det kjedelig??????!

Nei jeg flørter ikke nå, er på avvenning fordi jeg planlegger å reise til i talia for å bo i kloster hos noen nonner i vinter. seriøst ja.

lille milla er ikke lenger blant oss.. har du fått med deg det...

Neiiii.........kanskje jeg skal velge å tro du mener bare her inne på dol?????

Fillern, menere du at hun kasta inn hånkle???

*trist*

Da vil jeg - på vegne av Odalen gjeddelag - ønske deg velkommen tilbake.

Jeg er jo så ny her at jeg ikke aner hvorvidt ting er ved det gamle eller ikke, men jeg kan jo likevel svare på spørsmålene dine.

Ja, Sør er åpenbart plaget, flisa er og blir en kranglefant, og thinkerbell er like vittig som alltid.

www.odalnett.com

Og SierDuDet er innlagt på sykehusv pga av kjønnsykdommer???

:0)

Neiiii.........kanskje jeg skal velge å tro du mener bare her inne på dol?????

Fillern, menere du at hun kasta inn hånkle???

*trist*

ja.. lille milla valgte desverre bort livet, i mars måned. hun hadde kjempet hardt. det var trist. :(

-ta godt vare på deg selv søkende..*klem* Og ikke la det gå så lenge før du svipper innom dol igjen :)

ja.. lille milla valgte desverre bort livet, i mars måned. hun hadde kjempet hardt. det var trist. :(

-ta godt vare på deg selv søkende..*klem* Og ikke la det gå så lenge før du svipper innom dol igjen :)

Skal nok kikke innom av og til!

Men MSN er mye bedre......

Blir så utålmodig av å vente på svar her inne!

Knusekos

Annonse

Gjest ikke signatur

Unnskyld at jeg blander meg.. leste tråden. Ble så trist! Er det en jente dere kjenner som døde? Så forferdelig trist. Var hun syk?:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...