Gå til innhold

mareritt


Gjest bamsekos

Anbefalte innlegg

Gjest bamsekos

jeg har skikkelig sterk angst for tordenvær,spesielt for lyn.har vært sånn siden jeg var liten.får panikk.må oppholde meg i et rom med full belysning og helst mørke gardiner,noe som ikke alltid er like lett.noen som kan hjelpe meg?noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicksie

tordner og lyner det hos deg nå?

det er en del folk generelt i befolkningen som ikke er så glad i tordenvær og er redd for at lynet skal slå ned om det er ordentlig ruskevær. dette her behøver altså ikke bety at du har noen psykisk lidelse, om det var i den retning du tenkte. men om du er skikkelig, skikkelig hyperplaget, og lider av det, kan det muligens være en slags fobi (angst for en bestemt ting).

vet ikke hva annet du kan gjøre med denne redselen. du har jo allerede startet noen gode strategier, som nok fungerer avskrekkende ved at du ikke blir ennå mer redd. du kommer sikkert også til å få flere svar, spå jeg stopper her i denne omgang. p.s. er du ny her på forumet? har ikke sett nicket ditt før (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsekos

tordner og lyner det hos deg nå?

det er en del folk generelt i befolkningen som ikke er så glad i tordenvær og er redd for at lynet skal slå ned om det er ordentlig ruskevær. dette her behøver altså ikke bety at du har noen psykisk lidelse, om det var i den retning du tenkte. men om du er skikkelig, skikkelig hyperplaget, og lider av det, kan det muligens være en slags fobi (angst for en bestemt ting).

vet ikke hva annet du kan gjøre med denne redselen. du har jo allerede startet noen gode strategier, som nok fungerer avskrekkende ved at du ikke blir ennå mer redd. du kommer sikkert også til å få flere svar, spå jeg stopper her i denne omgang. p.s. er du ny her på forumet? har ikke sett nicket ditt før (tror jeg).

ja jeg har nok fobi mot det kan man si...det er helt forferdelig!!!når jeg er redd svetter jeg enormt mye...er ny her forresten ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...