Gå til innhold

Streng?

Gjest gamlebarbie

Anbefalte innlegg

Gjest gamlebarbie

Jeg føler mange ganger at jeg er litt streng av meg.

Jeg gir beskjed.

Jeg sier fra. Og kanskje mange mener at jeg heller burde tie stille.

Men, jeg vet jo hvor jeg har vært. Jeg vet hvor vondt det er å vite at jeg egentlig bare vil ha medlidenhet, og hjelp, uten å prøve selv. Og jeg vil ikke det lenger. Jeg vil vise at jeg kan, vil, og skal. Og derfor er jeg meget streng av meg.

Men, jeg er ikke det fordi jeg ikke vet hva offer for overgrep har gått gjennom, for det vet jeg så inderlig vel. Jeg er det fordi jeg vet at det hjelper mer å være litt streng, samtidig som jeg viser at jeg er der.

Vet at bl.a. Stepqueen har fått føle min strenghet..;-) Men jeg tror hun er litt glad for det. Hun er blitt så tøff, fordi hun har tatt tak i seg selv. Hun er toppen.

Nå vet jeg at det er flere her inne som sliter. Og jeg føler med dere. Jeg er her inne hver dag, leser og svarer. Prøver å fortelle at jeg tenker på dere, at jeg føler med dere. Jeg har vært der dere er, og ikke alt er borte heller. Så jeg vet hva dere går gjennom.

OM dere synes jeg er for streng,si fra, ok? For jeg vil jo egentlig bare hjelpe..:-)

Dere er flotte mennesker alle sammen. IKKE gi opp. Livet ER så godt å leve, selv om ikke alle føler det akkurat nå.

Har mistet flere pga selvmord, og jeg har angret så på at jeg ikke sa fra hva jeg mente med en gang. Fordi at kanskje, bare kanskje, kunne et av de livene blitt reddet om jeg hadde brølt litt mer.

Stå på, kjære dere.

---

En langstilket rose til dere alle. Fordi det er tøffe.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155984-streng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

godt at noen kan si ifra.. fortsett med det.. men husk å gi en klem en gang ibalnt også.. ofte trengs det like mye som et spark bak.. men syns du er en god støttespillere for alle oss i tåkedalen..

Takk skal du ha. .:-)

Elsker å gi klemmer, så derfor slenger jeg klemmer til alle som jeg føler trenger det, og de som ikke trenger det..:-)

klem til deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155984-streng/#findComment-1005975
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...