Gå til innhold

Ang. Jeg angrer jeg sendte brevet?


Gjest Dumme meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Dumme meg.

Jeg vet ikke om behandleren min har lest det ennå. Kanskje jeg skal skrive en sms til mobilen hennes og fortelle at jeg ikke tør at hun leser det pga. at jeg får ekstra dålig samvittighet. Men samtidig er jeg redd for hva som skjer. Hva som skjer om hun har lest det, eller hva som skjer om hun ikke leser brevet. Jeg er så redd. Har ligget å grudd meg i hele natt. Får ikke sove pga. brevet. Men jeg kan kanskje ikke sende en sms i dag siden det er helg, og hun har liksom fri. Eller? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke å bestemme meg. Nå har jeg ivertfallfått økt angst bare pga. dette.

Jeg får også økt angst etter timene hennes fordi jeg bare grubler på hva jeg har sagt og føler meg slem. Spesielt hvis jeg sier noe negativt om andre. Det er liksom så mye lettere å si negativt om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gladmor

Kjære kjære deg. Slapp av. Behandleren er profesjonell. Hun vil ta alt i beste mening.

Jeg tror også at hun vil synes det er tøft av deg å sette ord på innerste følelser på papiret. Tøft, og modig. Og fint. Uansett hva du har skrevet. Hun får innblikk i tanker, som du kanskje ikke like lett gir muntlig uttrykk for. Men som det er fint for henne å vite.

På neste time kan du fortelle henne at du angrer. Og se hva hun sier. Jeg føler meg sikker på at du får positiv tilbakemelding.

Er det lenge til neste time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumme meg..

Kjære kjære deg. Slapp av. Behandleren er profesjonell. Hun vil ta alt i beste mening.

Jeg tror også at hun vil synes det er tøft av deg å sette ord på innerste følelser på papiret. Tøft, og modig. Og fint. Uansett hva du har skrevet. Hun får innblikk i tanker, som du kanskje ikke like lett gir muntlig uttrykk for. Men som det er fint for henne å vite.

På neste time kan du fortelle henne at du angrer. Og se hva hun sier. Jeg føler meg sikker på at du får positiv tilbakemelding.

Er det lenge til neste time?

Neste time er på torsdag. Hvis jeg holder ut å leve så lenge. Denne samvittighets følelsen min er så stor.

Grunnen til jeg angrer er at jeg har skrevet så mye dumt i det brevet. Skrevet mye om barndommen min og sånn. Også føler jeg meg så slem siden jeg skriver noe negativt om noen i nærmeste familie. Det er så sårt å snakke om.

Jeg er så redd. Redd denne angsten snart skal ta knekken på meg. Angsten har blitt så innmari stor nå. Holder ikke ut.Jeg angrer sånn innmari. Æsj.

Synes dere jeg skal sende henne en sms der jeg skriver at hun ikke skal lese brevet? Eller kanskje hun har lest det allerede. Hjelp.

Og kan jeg sende henne en sms nå i helgen? Hun har jo fri nå.

Jeg holder ikke ut. Er i helspenn. Urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladmor

Neste time er på torsdag. Hvis jeg holder ut å leve så lenge. Denne samvittighets følelsen min er så stor.

Grunnen til jeg angrer er at jeg har skrevet så mye dumt i det brevet. Skrevet mye om barndommen min og sånn. Også føler jeg meg så slem siden jeg skriver noe negativt om noen i nærmeste familie. Det er så sårt å snakke om.

Jeg er så redd. Redd denne angsten snart skal ta knekken på meg. Angsten har blitt så innmari stor nå. Holder ikke ut.Jeg angrer sånn innmari. Æsj.

Synes dere jeg skal sende henne en sms der jeg skriver at hun ikke skal lese brevet? Eller kanskje hun har lest det allerede. Hjelp.

Og kan jeg sende henne en sms nå i helgen? Hun har jo fri nå.

Jeg holder ikke ut. Er i helspenn. Urolig.

For henne er din barndom og beskrivelse av personer helt greit.

Vær ærlig med deg selv; om hun hadde fortalt deg om sin oppvekst; hadde det endret din oppfatning av henne?

Jeg gjetter at svaret ditt er nei.

Din behandler er profesjonell. Og har ikke følelser for evt mennekker du har skrevet negativt om. Hun kommer til å ta det hele med knusende ro.

Det ordner seg skal du se. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest God sommer hilsen meg

Neste time er på torsdag. Hvis jeg holder ut å leve så lenge. Denne samvittighets følelsen min er så stor.

Grunnen til jeg angrer er at jeg har skrevet så mye dumt i det brevet. Skrevet mye om barndommen min og sånn. Også føler jeg meg så slem siden jeg skriver noe negativt om noen i nærmeste familie. Det er så sårt å snakke om.

Jeg er så redd. Redd denne angsten snart skal ta knekken på meg. Angsten har blitt så innmari stor nå. Holder ikke ut.Jeg angrer sånn innmari. Æsj.

Synes dere jeg skal sende henne en sms der jeg skriver at hun ikke skal lese brevet? Eller kanskje hun har lest det allerede. Hjelp.

Og kan jeg sende henne en sms nå i helgen? Hun har jo fri nå.

Jeg holder ikke ut. Er i helspenn. Urolig.

kjære deg. å sende din behandler dette brevet er sannsynligvis noe av det smarteteste du har gjort i terapien. for, hvordan skal vedkommende ellers hjelpe deg dersom hun ikke vet hva du tenker/strever med?

finn på noe annet enn å sitte og gruble over alt dette, gå ut, ta den en kopp kaffe med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal prøve å koble inn fornuften din litt mer i forhold til dette brevet?

Behandleren din synes helt sikkert det er ok at du har sendt et brev.

Du bør respektere at hun har fri i helgene, og ikke sende sms for et slik ting dersom dere ikke på forhånd har avtalt dette.

Du bør av hensyn til andre her på forum slutte å antyde at du kanskje ikke skal leve så mange dagene til.

Prøv å finne på noe ok du kan holde på med i helgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...