Gå til innhold

Piller i vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg hadde to piller i vaskemaskinen, (de to siste av sin sort jeg hadde spart på lenge). De lå innpakket. Den ene gikk fullstendig i oppløsning, den andre ligger fremdeles innpakket. Den ser en smule medtatt ut pga fuktskader, men har beholdt formen sin. Jeg lurer på om den ennå er i stand til å gjøre nytten sin, eller om pillen er død nå. Noen som kan opplyse meg på dette felt?

Fortsetter under...

Gjest tablette
Skrevet

Øh..er det vasketabletter eller vanlige piller? Hvilke type tabletter er det?

Skrevet

Antar at den er død nå - men dersom du klarer å tro at den fortsatt er levende, så vil den sikkert ha litt virkning...*s*

Gjest trrrish
Skrevet

Antar at den er død nå - men dersom du klarer å tro at den fortsatt er levende, så vil den sikkert ha litt virkning...*s*

ÅÅå så søtt sagt. blir helt rørt jeg. må stikke nå, skal ta karuseller

Gjest spiralen
Skrevet

Det er bedre å bruke spiral, piller kan lage forstopninger..såkalla propp

Annonse

Skrevet

Det er bedre å bruke spiral, piller kan lage forstopninger..såkalla propp

Har ikke regsitrert noen ettervirkninger fra vaskemaskinen. Du mener altså jeg bør gi den spiral?

Skrevet

Ja, jeg tror på den, absolutt! : )

Skrevet

Øh..er det vasketabletter eller vanlige piller? Hvilke type tabletter er det?

Av de små hvite typene, kan gjerne kalle dem vasketabletter fra nå av.

Skrevet

Den er død.

Er redd for at du har rett, men... jeg_tror_på den. Håper det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...