cathlin Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Så jeg hadde to piller i vaskemaskinen, (de to siste av sin sort jeg hadde spart på lenge). De lå innpakket. Den ene gikk fullstendig i oppløsning, den andre ligger fremdeles innpakket. Den ser en smule medtatt ut pga fuktskader, men har beholdt formen sin. Jeg lurer på om den ennå er i stand til å gjøre nytten sin, eller om pillen er død nå. Noen som kan opplyse meg på dette felt? 0 Siter
Gjest tablette Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Øh..er det vasketabletter eller vanlige piller? Hvilke type tabletter er det? 0 Siter
frosken Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Antar at den er død nå - men dersom du klarer å tro at den fortsatt er levende, så vil den sikkert ha litt virkning...*s* 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Antar at den er død nå - men dersom du klarer å tro at den fortsatt er levende, så vil den sikkert ha litt virkning...*s* ÅÅå så søtt sagt. blir helt rørt jeg. må stikke nå, skal ta karuseller 0 Siter
Gjest spiralen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Det er bedre å bruke spiral, piller kan lage forstopninger..såkalla propp 0 Siter
cathlin Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Det er bedre å bruke spiral, piller kan lage forstopninger..såkalla propp Har ikke regsitrert noen ettervirkninger fra vaskemaskinen. Du mener altså jeg bør gi den spiral? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Antar at den er død nå - men dersom du klarer å tro at den fortsatt er levende, så vil den sikkert ha litt virkning...*s* Ja, jeg tror på den, absolutt! : ) 0 Siter
cathlin Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Øh..er det vasketabletter eller vanlige piller? Hvilke type tabletter er det? Av de små hvite typene, kan gjerne kalle dem vasketabletter fra nå av. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Den er død. Er redd for at du har rett, men... jeg_tror_på den. Håper det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.