Gå til innhold

Mystisk urinveissymtomer

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann og har noen mystiske urinveissymtomer. Det som skjer er at jeg ofte er tissetrengt men det kommer liksom ikke noe, mens andre ganger kommer det store mengder med urin. Før dette skjedde hadde jeg slik selskapsblære, kunne holde meg i mange timer. Nå er det slik at jeg må på do flere ganger i timen.

Dette kom bare helt plutselig i sommer. Har vært hos lege med problemet og tatt en drøss med urinprøver + prøver inn i urinrøret med en slik vattpinne. Alle prøvene er negative. Har også fått noen medisiner for å prøve om det kunne hjelpe men så langt er det ikke noen positiv tilbakemelding å gi. Bactrim var den første medisin og den andre og siste heter Detrusitol SR.

Har fått beskjed fra legen at det neste må bil en undersøkelse hos en urolog med et slikt instrument som føres inn gjennom urinveien for å sjekke der. Dette var en vond undersøkelse fikk jeg vite.

Er det noen der ute som kan ha opplevd det samme og/eller tatt denne undersøkelsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156034-mystisk-urinveissymtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Hei.

Jeg er ikke mann, men har hatt samme problem som deg.

Ville bare trøste deg med at det er kjempebra at du skal få komme til en urolog! Da er sjangsen mye større for at de finner årsaken til problemene og kan gjøre noe med det.

Mangen må krangle seg til en henvisning, dessverre.

Du får nok litt bedøvelse under undersøkelsen.

Selv om ikke dette gav deg noe skikkelig svar, så lykke til!!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...