Gå til innhold

Hvilken type spiseforstyrrelse har jeg?


Gjest kaos!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer hva slags spiseforstyrrelse jeg har. Det er kanskje ikke så relevant. Jeg må uansett gjøre noe med problemet, og til syvende og sist er det vel ganske individuelt. Likevel, jeg lurer?

Jeg spiser ca 700 til 1000 kcal om dagen. Fordi jeg er livredd for å legge på meg. Egentlig føler jeg at jeg ikke trenger mer mat. Tror kroppen min har tilpasset seg. Når jeg er stresset, spiser jeg mindrer. Innimellom prøver jeg å spise mer, for jeg trenger mer energi, men jeg kalarer ikke. Jeg får vondt i magen. Og så blir jeg bare enda mer stresset. Vet egentlig at jeg ikke kommer til å legge på meg av det, men tør liksom ikke ta sjansen.

Hvis jeg spiser og ikke takler det, kaster jeg opp. Når jeg har bestemt meg for at jeg skal kaste opp uansett, spiser jeg ofte litt mer.

Prøver å ikke "ta helt av" med treningen. Men jeg må jobbe for det.

Jeg har overhode ikke kontroll, når det gjelder maten. Jeg er lei av det, men jeg finner ikke døren ut av kaoset.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...