Gjest Usikker på hva jeg skal gjøre. Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hvordan skal jeg forholde meg til det? (Tre ganger til nå i år). 0 Siter
Gjest z253 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tror du at det har noe innvirkning på behandlingen da? Virker vedkommende beruset eller noe? Noen er jo avhengige av å drikke for å fungere nærmest normalt såvidt jeg har forstått. Eller er det selve lukten som sjenerer deg. Kansje det er noe slags munnvann eller etterbarberingsvann eller noe som lukter slik? 0 Siter
Gjest anouschka78 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tror du at det har noe innvirkning på behandlingen da? Virker vedkommende beruset eller noe? Noen er jo avhengige av å drikke for å fungere nærmest normalt såvidt jeg har forstått. Eller er det selve lukten som sjenerer deg. Kansje det er noe slags munnvann eller etterbarberingsvann eller noe som lukter slik? Eller kanskje han er alkoholiker og trenger hjelp selv? Tror kanskje ikke den behandlingen vil være særlig effektiv. Hvordan fungerer h*n ellers? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.