Gjest JTV Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Fikk i juni beskjed om at jeg hadde kikkhoste. Gikk på pencilinkur i 10 dager og ble kvitt hosten. Er fremdeles slapp, svimmel og trøtt. HVor lenge går det egentlig før jeg blir bra igjen eller er det ingen sammenheng mellom kikkhosten og de andre plagene. Kan også nevne at jeg for ca 6 år siden hadde cytamegalovirus med påvirkning av leveren. Da tok det også ca ett halvt år før jeg kom meg igjen etter at prøvene var blitt bra.Jeg fikk da beskjed av legen at jeg hadde et postinfeksiøst slapphetssyndrom. Jeg har nå de samme symptomene og jeg lurer derfor på om det kan være en sammenhend mellom de to "sykdomshistoriene" Kan jeg ha fått igjen cytamegaloviruset?? HVorfor tar det alltid så lang tid før jeg blir frisk igjen?? Mange spørsmål på en gang dette, men håper noen kan hjelpe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156116-kikkhoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.