Gå til innhold

NEI!!! Er lei nå...


Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Har sovet toppen 2 timer i natt, og da hadde jeg et forferdelig mareritt!!! Tydelig at jeg er i ferd med å "krasje"... håper ikke jeg havner i psykose igjen. Noe som jeg synes er litt skummelt.. det er hva som skjer i underbevisstheten... jeg samler jo på sovemedisiner... hm.. hvorfor? Jeg vet vel kanskje svaret, men jeg er redd for å tenke på det. Psyken vet ikke om det, for da setter hun himmel og jord i bevegelse. Jeg sitter og manner meg opp til om jeg tør å ringe henne i morgen. Kjenner henne såpass godt nå at hun godt kunne finne på å tvangsinnlegge meg.. og det er jeg livredd for!!! Kanskje mest for det å miste kontrollen.. på meg selv, situasjonen.. ALT! Dessuten så ønsker jeg ikke at ungene skal se meg så langt nede.. nå tror jo alle at det går så greit.. ikke sant? Mens jeg EGENTLIG går rundt å har det vondt. Ønsker jo å ha det bra.. men jeg blir så sliten av å gå rundt å smile.. le... tvinge seg selv til å "ikke se de bildene som flasher rundt i hodet mitt" hele tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"jeg samler jo på sovemedisiner... hm.. hvorfor? Jeg vet vel kanskje svaret, men jeg er redd for å tenke på det. "

Ja, hvorfor gjør du det? Jeg syns du kan gå på apoteket og levere inn de medisnene du ikke bruker, eller gi dem tilbake til psyken din, og etterpå kan du heller gjøre noe bra for deg selv.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...