Gjest Engelen33 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg fikk høre noe fra ei venninne i dag, som gjorde at hjertet slo litt fortere. Har noen andre vært borti dette? Hun venninnen min hadde hørt på SMI at barn som hadde vært utsatt for incest, overgrep, fortere kom i puberteten enn andre.. noe om at kroppen "husket".. etc. Husker ikke helt ordrett hva hun sa. Husker at det var et mareritt for min del, for jeg var ganske tidlig ute, og det på et blunk også!! Hun sa at det var vanlig.. hm.. jeg trodde jeg visste endel, men DET var faktisk nytt for meg.. satte igang endel hos meg som ikke gjorde så godt. Har hatt et forferdelig mareritt i natt! Trodde virkelig jeg skulle dø, og smertene var uutholdelige!! Jeg våknet med et rykk da jeg lå og gispet etter luft!! Føler jeg "krasjer"... lurer på om jeg skal tørre å ringe psyken i morgen.. alle tror det går så BRA med meg nå.. er så sliten.. så vanskelig å holde på "fasaden".. klarer ikke å vise følelser.. si ting.. åssen jeg har det etc. Skulle ønske jeg kunne gråte.. skrike... ET ELLER ANNET!!! Styrkeklemmer til alle som vil ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156132-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamlebarbie Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Engel. Syns du er tøff, jeg, som gir styrkeklemmer når du ikke er så sterk selv. Tusen takk.:-) Nå husker jeg ikke så mye fra min egen pubertet, ettersom det aller meste er fortrengt, men det høres jo egentlig litt "normalt" ut, om man kan si det sånn. Og jeg vet jeg var tidlig ute, både med mens og det hele. Så jo, kan kanskje stemme. Ikke tenk på at du ikke tør si noe, for det gjør du. Bare stå på, ikke gi deg..-) Inni deg er du sterk, vet du. Det beviser dine styrkeklemmer.:-) Hvis du føler at det vil hjelpe deg, så ring psyk og snakk med dem. Ikke gi deg, for når det trengs, så trengs det.:-) Stor styrkeklem tilbake, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156132-hei/#findComment-1004820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engelen33 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Engel. Syns du er tøff, jeg, som gir styrkeklemmer når du ikke er så sterk selv. Tusen takk.:-) Nå husker jeg ikke så mye fra min egen pubertet, ettersom det aller meste er fortrengt, men det høres jo egentlig litt "normalt" ut, om man kan si det sånn. Og jeg vet jeg var tidlig ute, både med mens og det hele. Så jo, kan kanskje stemme. Ikke tenk på at du ikke tør si noe, for det gjør du. Bare stå på, ikke gi deg..-) Inni deg er du sterk, vet du. Det beviser dine styrkeklemmer.:-) Hvis du føler at det vil hjelpe deg, så ring psyk og snakk med dem. Ikke gi deg, for når det trengs, så trengs det.:-) Stor styrkeklem tilbake, Tusen takk for et varmt og fint svar!!! Så god du er!! Ja, det høres jo logisk ut det der.. kanskje flere kan skrive inn her og bekrefte det? Hadde vært litt interessant. Jeg har faktisk aldri tenkt over det før.. Godklemmer til deg og alle som vil ha! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156132-hei/#findComment-1005041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.