Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en jente på 20,som sliter med både det ene og det andre.Jeg er veldig mye redd.redd for å fly,redd for ulykker etc.jeg fungerer godt i dagliglivet likevel.tankene kommer når jeg er alene.for mange år siden så jeg for meg at jeg lå i en kiste-og at jeg kom til å dø innen 2 år.jeg glemte tanken,og jeg lever fremdeles.Men min grandtante døde to år etter,og jeg ble plutselig redd for at jeg hadde forutsett dette..selvom jeg ikke så henne i mitt syn.I hele fjor sommer innbilte jeg meg at jeg hadde hiv,det var forferdelig.jeg tok mange tester, og etter jeg fikk vite at jeg ikke var smittet kunne jeg endelig leve normalt igjen.Hva er galt med meg?Denne redselen for at noen skal dø,hva er det?jeg blir livredd av å se programmer om synske-redd for at jeg også plutselig skal forutse grusomheter..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156188-psykiatri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...