nervebunten Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei. (Jeg la deler av dette innlegget inn på forumet for kjønnsykdommer, men tenkte kanskje det var bedre å legge det her...) Jeg ble utsatt for ufrivillig sex på et nachspiel(voldtekt kan det vel kanskje kalles ...Selv om det gikk veldig fort og det ikke skjedde så veldig mye). Jeg var kjempefull og husker nesten ingenting før dette skjedde. Det er så jævlig å tenke på. Skjønner ikke at jeg kunne få meg selv opp i en sånn situasjon. Og jeg blir livredd av å tenke på hvor dårlig dømmekraft jeg hadde. Jeg ble med mennesker jeg hadde møtt ute på byen på nachspiel... alene!! Jeg husker ingenting av at jeg dro dit engang! Jeg føler det nesten som jeg har vært utro. Skyldfølelsen ligger tungt over meg. Jeg vet at jeg flørtet med han som gjorde det og at jeg tillot han å bli litt mer nærgående enn jeg hadde likt at kjæresten min hadde vært med en annen jente. (men jeg kysset ikke han eller noe sånnt!) Men jeg sa at jeg hadde kjæreste og at det ikke var aktuelt med sex av noe slag. Plutselig ble han helt "gal". Jeg prøvde å bremse han og sa NEI mange ganger. Det gikk så utrolig fort. Plutselig lå han oppå meg og jeg fikk ikke puste. Jeg fikk helt panikk! Jeg frika helt ut og da ga han seg. Blir kvalm avå tenke på hvor han har hatt fingrene sine.Hvorfor måtte dette skje? Jeg husker ikke at jeg dro dit engang. Føler meg så utrolig dum. Jeg vet at jeg var teit som flørtet i utgangspunktet, men nei betyr NEI! Det betyr ikke:"tja, kanskje, hvis du bare insisterer så". Jeg var utrolig dum og naiv. Jeg vet det! Dette var århundrets lærepenge. og jeg har ikke noe bra nå.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156190-jeg-var-s%C3%A5-dum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.