Gå til innhold

Må tilføye noe...

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet en del av brevet da jeg la det inn her.. Han la seg ikke bare oppå meg. han stakk fingrene opp i skjeden på meg og begyndte med munnsex. Det varte bare noen sekunder, men han lå oppå meg (oppå hodet mitt!!) og jeg fikk ikke puste og kom meg ikke løs.

Er vel bare barnemat i forhold til hva mange andre har opplevd og kan vel kanskje ikke kalles for voldtekt, men det føles ille nok ut for meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156192-m%C3%A5-tilf%C3%B8ye-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Skjønner at det føles ille.

Det er nå du må spørre deg selv hva du vil gjøre. Det kan jo være at du fikk i deg partydop, ettersom du ikke husker noe fra før du kom dit. Men, du må ta tak i dette, og gjøre noe med det. Om du vil anmelde, så bør du gjøre det snart. Jeg vet at det ikke er lett, men om du vil ha bort skylden, må du det.

Et nei er et nei, uansett. Og en mann som legger seg ned med en full jente, gjør voldtekt, særlig da om jenta er så full at hun ikke klarer å gjøre motstand.

Det går nok bra, skal du se..:-) Sender deg en klem....

Skjønner at det føles ille.

Det er nå du må spørre deg selv hva du vil gjøre. Det kan jo være at du fikk i deg partydop, ettersom du ikke husker noe fra før du kom dit. Men, du må ta tak i dette, og gjøre noe med det. Om du vil anmelde, så bør du gjøre det snart. Jeg vet at det ikke er lett, men om du vil ha bort skylden, må du det.

Et nei er et nei, uansett. Og en mann som legger seg ned med en full jente, gjør voldtekt, særlig da om jenta er så full at hun ikke klarer å gjøre motstand.

Det går nok bra, skal du se..:-) Sender deg en klem....

Tusen takk for klemmen.

Jeg vet ikke hvem han er, husker ikke hvordan han så ut eller hvor det var henne. Så jeg får nok ikke anmeldt dette.

Samtidig så føler jeg liksom at jeg fortjente det fordi jeg hadde vært så dum og jeg sendte vel litt feil signaler før det hendte. Og det at jeg har vært der, latt en mann stryke meg på ryggen og kysse på meg (på kinnet og hendene!) er jo faktisk utroskap. Sliter masse med skyldfølelse. Skulle ønske jeg viste hvorfor og hvordan jeg dro dit. Huff, blir veldig forvirret av dette. Skulle ønske jeg husket mer.

Jeg må bare bite det i meg og ta lærdom av det.

Jeg vil helst bare glemme det. Jeg må prøve å legge det bak meg, jeg får jo nesten ikke gjort noe på jobb.

Jeg får se om det blir noe bedre, eller så må jeg bare snakke med noen om det.

Gjest gamlebarbie

Tusen takk for klemmen.

Jeg vet ikke hvem han er, husker ikke hvordan han så ut eller hvor det var henne. Så jeg får nok ikke anmeldt dette.

Samtidig så føler jeg liksom at jeg fortjente det fordi jeg hadde vært så dum og jeg sendte vel litt feil signaler før det hendte. Og det at jeg har vært der, latt en mann stryke meg på ryggen og kysse på meg (på kinnet og hendene!) er jo faktisk utroskap. Sliter masse med skyldfølelse. Skulle ønske jeg viste hvorfor og hvordan jeg dro dit. Huff, blir veldig forvirret av dette. Skulle ønske jeg husket mer.

Jeg må bare bite det i meg og ta lærdom av det.

Jeg vil helst bare glemme det. Jeg må prøve å legge det bak meg, jeg får jo nesten ikke gjort noe på jobb.

Jeg får se om det blir noe bedre, eller så må jeg bare snakke med noen om det.

Du vet at du kan anmelde selv om du ikke husker?

Kanskje det fremdeles kan finnes spor etter evn dop i blodet, om du tar en blodprøve. Ikke la denne typen ødelegge mer for deg enn han allerede har gjort.

Det at noen stryker deg over ryggen er ikke utroskap. Og når personen i tillegg gir deg noe som gjør deg så borte at du ikke husker noe, er dette hans feil. IKKE din.

Du må prøve å snakke med politi eller psyk, slik at du kan finne ut hva du kan gjøre. Og om det er så at du fikk dop i deg, bør du ta en blodprøve fort.

Ikke gi deg.

Klem,

Gjest sølibatjenta

Du vet at du kan anmelde selv om du ikke husker?

Kanskje det fremdeles kan finnes spor etter evn dop i blodet, om du tar en blodprøve. Ikke la denne typen ødelegge mer for deg enn han allerede har gjort.

Det at noen stryker deg over ryggen er ikke utroskap. Og når personen i tillegg gir deg noe som gjør deg så borte at du ikke husker noe, er dette hans feil. IKKE din.

Du må prøve å snakke med politi eller psyk, slik at du kan finne ut hva du kan gjøre. Og om det er så at du fikk dop i deg, bør du ta en blodprøve fort.

Ikke gi deg.

Klem,

er man supfull kan man absolutt få black out og.... ikke bare at noen må ha putta noe i drinken

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...