Gjest batteri Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 for rundt 2 år siden gikk jeg til lege med knærne mine,hadde veldig vondt etter å ha danst mye.de fant noe feil, men jeg forstod ikke helt hva.hadde generellt hypermobile ledd..gikk ihvertfall til fysioterapeut en stund etter det,og fikk etterhvert ett hefte med øvelser som jeg skulle fortsette med hjemme.jeg gjorde det..en liten stund.det tok mye tid og jeg hadde ikke så mye motivasjon,dessuten følte jeg at det ikke var så gale lengre.men da jeg begynnte¨å trene igjen kom plagene tilbake og nå kjenner jeg det i begge knær,før var det bare det ene.jeg vet jeg har kjent smerter i knærne når jeg har løpt f.eks på asfalt før også.jeg jogget 2-3 dager på asfalt en uke og en morgen jeg våknet hadde jeg så vondt at jeg ikke greide å gå eller belaste beinet noe som helst, lurer på om det var en betennelse jeg hadde fåt som følge av jogging på asfalt.det er over nå,men har fortsatt mye ubehag i knærne og tør ikke trene noe særlig.danser bare litt.jeg har veldig lyst å kunne trene kondisjon,men det er for ubehagelig-tilogmed å sykle. bør jeg g¨å til legen igjen?selv om jeg ikke følgte hele programmet jeg fikk beskjed om hos fysioterapeuten?er litt redd for at det bare skal bli verre..jeg kunne jo begynnt på programmet med øvelser igjen nå men jeg vet ikke om det kanskje er for belastende for knærne mine nå, det er ganske vondt å ta knebøy f.eks..kanskje jeg gjør vondt verre.+ at nå har jeg jo problemer med begge knærne.. synes det er litt rart at jeg får slike plager når jeg er så ung.er 18 år. jeg tror jeg har ganske stive og ødelagte ledd,de lager mange og høye knekkelyder og det hender ofte at de "låser" seg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156285-kn%C3%A6rne-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.