Gå til innhold

dypt deprimert


zue

Anbefalte innlegg

hei. nå har jeg slitt med deprisjoner i flere måneder..jeg går på zoloft 100mg og går i terapi, men jeg føler at det ikke hjelper...

hver dag er et mareritt, alt jeg har lyst til er å ligge i sengen og sove meg vekk...ser ikke vits i noen ting...har hatt en del selvmordstanker...har berre lyst vekk her ifra...orker ikke ha noe kontakt med venner , føler meg helt mislykka!!! har bare negative tanker... hva er vitsen med livet, når alt jeg orker er å sitte inne..

er det noen som er eller har vært i samme situasjon som kan prøve å hjelpe meg? er helt fortvilet...

jeg orker ikke ha det slik mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk. Sertralina

Ja, har vært i lignende situasjon, og har det mye bedre nå. Fått hjelp fra forskjellige personer, psyk. sykepleier, lege og psykolog. OG medisiner.

Kanskje du kan ta opp med legen din om du kan ta en større dose Zoloft? Ellers er det jo bra om du klarer å komme deg opp og ut bittelitt, selv om det jo er fryktelig tungt når man er i en slik tilstand.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når det har vært slik i flere måneder, er tiden inne til doseøkning av Zoloft. Ta det opp med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...