Gå til innhold

mailingliste / samtalegruppe


Gjest jerny

Anbefalte innlegg

Hei ville bare fortelle at samtalegruppen som var omtalt her på siden om dagen nå er nå er oppe og går på yahoo :-)

Dette kan bli et spennende samtalested hvor personer med depresjoner og angst kan møtest for fellesutveksling av erfaringer. Vi trenger flere medlemer så velkommen innom :-)

adressen er:

http://dk.groups.yahoo.com/group/jernyblast/

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kjempefint! Jeg meldte meg faktisk inn, men likte ikke at mailadressen ble vist offentlig så meldte meg ut igjen. Et det en måte å unngå det på? Høres veldig interessant ut dette, viktig å kunne utveksle erfaringer etc.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjempefint! Jeg meldte meg faktisk inn, men likte ikke at mailadressen ble vist offentlig så meldte meg ut igjen. Et det en måte å unngå det på? Høres veldig interessant ut dette, viktig å kunne utveksle erfaringer etc.

mvh

Hei Dame55 :-)

Vi begynner nå og få noen medlemmer og det er blitt lagt ut noen artikler.

Til dette med mailadresse er det enklest og bare lage seg en helt anonym mailadresse på f.eks hotmail, yahoo eller andre steder hvor man kan lage anonyme e- postadresser.

På disse stedene kan man opprette e- postadresser uten å oppgi riktig navn o.s.v

Slike samtalegrupper trenger en e-post adresse for å kunne formidle beskjeder til medlemmene. Det er ofte lurt og ha en slik anonym og hemmelig adresse som man kan bruke på internett for å melde seg inn på div. forum o.s.v

Her er en link til hotmail:

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dame55 :-)

Vi begynner nå og få noen medlemmer og det er blitt lagt ut noen artikler.

Til dette med mailadresse er det enklest og bare lage seg en helt anonym mailadresse på f.eks hotmail, yahoo eller andre steder hvor man kan lage anonyme e- postadresser.

På disse stedene kan man opprette e- postadresser uten å oppgi riktig navn o.s.v

Slike samtalegrupper trenger en e-post adresse for å kunne formidle beskjeder til medlemmene. Det er ofte lurt og ha en slik anonym og hemmelig adresse som man kan bruke på internett for å melde seg inn på div. forum o.s.v

Her er en link til hotmail:

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2

mvh

Hei jerny!

Takk for din mail. Jeg skal se til å få meg en slik mailadresse og kommer tilbake som medlem. Lykke til!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jerny!

Takk for din mail. Jeg skal se til å få meg en slik mailadresse og kommer tilbake som medlem. Lykke til!

mvh

Det hørtes flott ut :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...