Gå til innhold

Nå er jeg så

Anbefalte innlegg

sliten....Det er som om jeg først nå skjønner hvor langt nede jag har vært.Jeg tør tenke tanken ut,,,at jeg faktisk ikke ønsket å leve mer, at jeg hadde det så vondt at jeg bare ville dø.Jeg blir så sliten av å føle på alle følelser.

En dag jeg tok med hunden min i skogen satt jeg på en benk å så henne bade.Det var første gang jeg i mitt liv følte at jeg kunne slappe av, at jeg ikke trengte å passe meg, eller at jeg faktisk kunne kjenne at andre også klarer seg uten at jeg er der for å beskytte dem.

Det var så rart og vondt og sårt.....

Så mange år( langt over 20 år)

som jeg har vært REDD.

Forsatt har jeg masse angst, sliter masse, men jeg ønsker ikke lenger å dø...

Bare noen tanker....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156339-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Kjære kjære Maar.

De tankene du har nå, du er på vei opp.

At du har tenkt på døden er naturlig, dessverre. Helt normalt for offer for overgrep. Vi tror ikke vi er noe å ta vare på. Men, vi ER noe. Vi SKAL være.

Å ta livet av seg er egentlig veldig dumt, for da får overgriper rett. Og han HAR ikke rett. INGEN er mer liten enn overgriper. Ingen andre er så bitteliten som ham. Bare se på ham. Se på det lille mennesket, som må true noen for å klare seg. Hva er han da? Ingenting.:-)

Jeg skjønner at du er sliten. Jeg var også VELDIG sliten. Jeg ville mest av alt bare legge meg rett ned og dø. Men, jeg fant ut at hallo.......JEG er verdt mer enn det.:-)

Og den dagen da jeg endelig klarte å si at jeg tilgir, ble mitt liv så mye lettere.

Det tok lang tid, og innimellom var det så grusomt. Jeg kunne gråte av ingenting. Men likevel er jeg her nå. Du er også her. Og du vil FORTSETTE å være her.:-)

Du er sterk, vennen. Bare se på deg selv i speilet.:-) Se det flotte ansiktet. DE sterke musklene. Og se innover. Se på hvem du er. Ikke gi deg..:-)

Du er toppen.

Stå på..

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...