Gjest Engelen33 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nettene mine fylles med mareritt!! Det samme gjentar seg, men blir sterkere og mer voldsomt for hver gang! Jeg blir forsøkt kvalt, drept på div. makabre måter, voldtatt opptil flere ganger, forfulgt, og jeg finner ingen vei ut! Våkner av at jeg gisper etter luft.. Smertene er SÅÅ sterke! Jeg gjenopplever ALT! Angsten og depresjonen blir verre og verre! Klarer snart ikke mer!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamlebarbie Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kjære Engel, du klarer deg. En drøm er bare det, en drøm. Og en drøm kan ikke skade deg. Når du drømmer, så prøv å ta tak i den drømmen, si til deg selv at det bare er en drøm. Når du våkner, tenk over det du drømte. Ikke vær redd for å sove. Drømmen er ikke farlig. Angsten din kommer av alt det som er skjedd. Jeg kan forstå at du kjemper med angsten nå. Og med depresjonen. Men ikke la det ta overhånd. Ikke la dette styre ditt liv. Ta over livet selv.:-) Du klarer det. Det vet jeg..:-) Ta over hele livet ditt. Ikke la angsten styre livet ditt, la livet styre angsten. Ja, jeg vet at det ikke er lett, har vært der. Og har fremdeles dager hvor jeg sliter med angsten. Men jeg nekter å la den styre livet mitt. JEG vil styre mitt liv. Stå på, Engelen..:-) Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/#findComment-1005623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engelen33 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjære Engel, du klarer deg. En drøm er bare det, en drøm. Og en drøm kan ikke skade deg. Når du drømmer, så prøv å ta tak i den drømmen, si til deg selv at det bare er en drøm. Når du våkner, tenk over det du drømte. Ikke vær redd for å sove. Drømmen er ikke farlig. Angsten din kommer av alt det som er skjedd. Jeg kan forstå at du kjemper med angsten nå. Og med depresjonen. Men ikke la det ta overhånd. Ikke la dette styre ditt liv. Ta over livet selv.:-) Du klarer det. Det vet jeg..:-) Ta over hele livet ditt. Ikke la angsten styre livet ditt, la livet styre angsten. Ja, jeg vet at det ikke er lett, har vært der. Og har fremdeles dager hvor jeg sliter med angsten. Men jeg nekter å la den styre livet mitt. JEG vil styre mitt liv. Stå på, Engelen..:-) Klem, Tusen, tusen takk for et fint svar!!! Joda.. kjemper så godt jeg kan... sa noe om at jeg ikke orket stort mer til psyken min, men da satte hun himmel og jord i bevegelse, så det tror jeg ikke jeg sier en gang til. Har nemlig vært veldig suicidal i perioder... Gir deg også masse støtte klemmer og styrkeklemmer... vi er jo til for hverandre.. ikke sant? Takk igjen for fine svar.. de gir meg mye!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/#findComment-1007938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.