Gå til innhold

Mareritt!!

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Nettene mine fylles med mareritt!!

Det samme gjentar seg,

men blir sterkere

og mer voldsomt for

hver gang!

Jeg blir forsøkt kvalt,

drept på div.

makabre måter,

voldtatt opptil

flere ganger,

forfulgt,

og jeg finner

ingen vei ut!

Våkner av at jeg

gisper etter luft..

Smertene er SÅÅ sterke!

Jeg gjenopplever ALT!

Angsten og depresjonen

blir verre og verre!

Klarer snart ikke mer!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Kjære Engel, du klarer deg.

En drøm er bare det, en drøm. Og en drøm kan ikke skade deg.

Når du drømmer, så prøv å ta tak i den drømmen, si til deg selv at det bare er en drøm.

Når du våkner, tenk over det du drømte. Ikke vær redd for å sove. Drømmen er ikke farlig.

Angsten din kommer av alt det som er skjedd. Jeg kan forstå at du kjemper med angsten nå. Og med depresjonen. Men ikke la det ta overhånd.

Ikke la dette styre ditt liv. Ta over livet selv.:-) Du klarer det. Det vet jeg..:-) Ta over hele livet ditt. Ikke la angsten styre livet ditt, la livet styre angsten.

Ja, jeg vet at det ikke er lett, har vært der. Og har fremdeles dager hvor jeg sliter med angsten. Men jeg nekter å la den styre livet mitt. JEG vil styre mitt liv.

Stå på, Engelen..:-)

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/#findComment-1005623
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære Engel, du klarer deg.

En drøm er bare det, en drøm. Og en drøm kan ikke skade deg.

Når du drømmer, så prøv å ta tak i den drømmen, si til deg selv at det bare er en drøm.

Når du våkner, tenk over det du drømte. Ikke vær redd for å sove. Drømmen er ikke farlig.

Angsten din kommer av alt det som er skjedd. Jeg kan forstå at du kjemper med angsten nå. Og med depresjonen. Men ikke la det ta overhånd.

Ikke la dette styre ditt liv. Ta over livet selv.:-) Du klarer det. Det vet jeg..:-) Ta over hele livet ditt. Ikke la angsten styre livet ditt, la livet styre angsten.

Ja, jeg vet at det ikke er lett, har vært der. Og har fremdeles dager hvor jeg sliter med angsten. Men jeg nekter å la den styre livet mitt. JEG vil styre mitt liv.

Stå på, Engelen..:-)

Klem,

Tusen, tusen takk for et fint svar!!! Joda.. kjemper så godt jeg kan... sa noe om at jeg ikke orket stort mer til psyken min, men da satte hun himmel og jord i bevegelse, så det tror jeg ikke jeg sier en gang til. Har nemlig vært veldig suicidal i perioder...

Gir deg også masse støtte klemmer og styrkeklemmer... vi er jo til for hverandre.. ikke sant?

Takk igjen for fine svar.. de gir meg mye!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156349-mareritt/#findComment-1007938
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...